اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا

کنگره 4 شهید روحانی هندیجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: کنگره چهار شهید روحانی هندیجان با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات حضرت سمیه(س) برگزار شد.

کنگره 4 شهید روحانی هندیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، کنگره چهار شهید روحانی هندیجان با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات حضرت سمیه(س) برگزار شد.

*نقش روحانیت در دفاع مقدس بی‌بدیل بوده است

فرماندار هندیجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ملت غیور و ایثارگر ایران اسلامی با گذشتن از جان و دارایی خود پا در عرصه نبرد گذاشته و در جبهه‌های حق علیه باطل رشادت‌های بسیار آفریدند.

بهروز فرج‌الهی افزود: مردم این شهرستان نیز در دوان دفاع مقدس هم‌سنگر با سایر شهرهای کشورمان بدون هراس از دست دادن جان، در جبهه‌ها حاضر شده و با نثار خونشان از سرزمینشان دفاع کردند.

وی اضافه کرد: به حق در آن دوران نقش بی‌بدیل روحانیت ستونی‌ بوده و این مراسم نیز به پاس بزرگداشت شهدای روحانی برگزار و ترتیب داده شده است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: با برگزاری چنین یادواره و مراسم‌هایی‌ست که می‌توان یاد و خاطره شهدا را برای نسل جوان امروز تداعی کرد.

انتهای پیام/ 72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول