اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمود ریحانی ظهر امروز در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه کمربندی صدمتری حدفاصل شهرک الزهرا تا تقاطع غدیر و تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور آخرین پروژه شهرداری در کمربندی است.

وی افزود: این تقاطع بولوار ولایت را به بولوار سرخس از مسیر صدمتری متصل می‌کند؛ در اسفند ماه سال 90 باندهای اصلی و همچنین در دهه فجر دوربرگردان پل غدیر در مجاورت شهید عباسپور افتتاح شد.

ریحانی از افتتاح پل روگذر عباسپور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور نیز یکی از پروژه‌هایی به شمار می‌رود که در مسیر خود با موانع زیادی از جمله کانال‌های معارض، برخورد با تاسیسات و تحصیل حریم در بخش شرقی و ضلع شمالی آن پروژه روبه‌رو است.

وی ادامه داد: این پروژه در ضلع جنوبی خود که منتهی به میدان بار رضوی بوده تحصیل حرم نداشته و در ضلع شرقی نیز به همت شهرداری منطقه 5 مشهد حدود 45 مغازه عقب‌نشینی کردند.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه از 5 دی ماه سال جاری پرونده عقب‌نشینی و تحصیل حریم در این پروژه کامل شد،خاطر نشان کرد: از 15 دی ماه نیز عملیات اجرایی در رمپ شرقی پل را آغاز کرده‌ایم.

ریحانی یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید عباسپور که 5 کیلومتر بوده دارای دو باند است؛ این پروژه که در دو فاز صورت گرفته علاوه بر باند‌های اصلی به عرض یک متر، پل روگذر را نیز در طراحی خود جای داده است.

وی افزود:‌ طول کل پل روگذر 650 متر در دو رمپ غربی و شرقی با ده دهانه بوده و علاوه بر آن این تقاطع چهار دوربرگردان روگذر دارد.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در گذشته وجود دوربرگردان‌های هم‌سطح به نوعی ترافیک‌‌ساز و خطرناک بوده گفت: در حال انسداد دوربرگردان‌های همسطح و طراحی زیرگذر و روگذر به ویژه در کمربندی هستیم.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد از تراکم شبکه‌های متعدد چون لوله‌های فشار قوی برق، لوله‌های آب و گاز در مسیر این پروژه خبر داد و گفت: با وجود موانع بسیار در مسیر این پروژه تلاش‌ها به سمت اتمام هر چه سریع‌تر آن بوده و تا پایان سال جاری آخرین بخش از صدمتری که میدان شهید عباسپور بوده تکمیل و کمربندی آماده تردد شهروندان بدون هیچ گره ترافیکی می‌شود. 

انتهای پیام/70023/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول