اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد ایران:

مسابقات جام جهانی کشتی شبیه المپیک بود

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر سنگین وزن مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: مسابقات جام جهانی کشتی در تهران شبیه مسابقات المپیک بود.

مسابقات جام جهانی کشتی شبیه المپیک بود

کمیل قاسمی پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از اینکه در پیروزی و قهرمانی تیم ملی سهم کوچکی داشتم، بسیار خوشحال هستم.

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن افزود: در رقابت‌های جام جهانی 2013 تهران 10 کشور صاحب کشتی دنیا با ترکیبی بسیار خوب حضور داشته و از کشتی‌گیران باتجربه استفاده کردند.

کشتی‌گیر مازندرانی وزن 120 کیلوگرم کشورمان در ادامه تصریح کرد: مسابقات در سطح بسیار بالا برگزار شد و به رقابت کشتی‌گیران در المپیک شبیه بود.

قاسمی گفت: در مسابقات جام جهانی 2013 تهران از پنج کشتی انجام شده در چهار مسابقه حضور یافتم که فکر می‌کنم مقابل حریفان خوب ظاهر شدم.

وی ابراز داشت: برای حضور در این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و با توجه به تمرینات فشرده آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودم.

قاسمی از حضور پرشور تماشاگران برای تشویق کشتی‌گیران تیم ملی تشکر کرد و اظهار داشت: تماشاگران با حضور گسترده خود در سالن نشان دادند که کشتی را به خوبی می‌شناسند.

وی افزود: کشتی در خون و رگ ایرانی‌ها بوده و کشورهای خارجی در مسابقات جام جهانی به خوبی درک کردند که به مهد کشتی دنیا حضور یافتند.

کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم کشورمان در پایان از احتمال حذف کشتی از المپیک خاطرنشان کرد: حذف کشتی از المپیک از سوی عده‌ای از ناکارشناس است که باید از حذف کشتی در مسابقات المپیک جلوگیری شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول