اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

حضور مردم در صحنه فتنه‌گران را ذلیل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: کم‌خرج‌ترین و ارزان‌ترین دفاع از انقلاب حضور گسترده مردم در صحنه به ویژه در انتخابات است که انقلاب را بیمه و سبب عقب‌نشینی و ذلت دشمنان و فتنه‌گران می‌شود.

حضور مردم در صحنه فتنه‌گران را ذلیل می‌کند

منصور متقی در حاشیه همایش فصلی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ایران آزادانه می‌توانند با حضور در انتخابات کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از انتخابات به صورت نمایشی و فرمایشی برگزار می‌شد و هر کس مورد نظر دولتمردان بود به قدرت می‌رسید، اما به لطف خداوند و به برکت وجود انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی امروز خود در سرنوشت کشور خویش سهیم هستند و سعی می‌کنند با حضور پرشور و گسترده خود بهترین افراد را برای کرسی خدمتگزاری انتخاب کنند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: به طور متوسط در 33 سال گذشته هر سال یک انتخابات در این کشور برگزار شده بدون اینکه کوچکترین تخلف و خدشه‌ای را شاهد باشیم، اما دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از چندین ماه مانده به انتخابات با اجیر کردن افراد ساده‌لوح و استفاده از وجود خبرگزاری‌ها و مطبوعات وابسته بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات و در نهایت تقلب بر انتخابات می‌کوبند.

متقی تصریح کرد: اما بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی در سایه ولایت و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی بیان داشت: مردم در تمام انتخابات گذشته توجهی به رادیوهای بیگانه و تبلیغات گسترده آنان نداشته‌اند و با حضور پرشور و بی‌نظیر خود سبب حیرت و سردرگمی کسانی شده‌اند که ماه‌ها وقت و هزینه خود را صرف کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: در حقیقت کم‌خرج‌ترین و ارزان‌ترین دفاع حضور گسترده مردم در صحنه به ویژه در انتخابات است که این حضور اسلام و انقلاب را بیمه و سبب عقب‌نشینی و ذلت دشمنان و فتنه‌گران می‌شود.

متقی گفت: مردم ایران اسلامی با توجه به نزدیک بودن انتخابات با توجه به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری افرادی لایق، کاردان، خدمتگزار، ولایی و ارزشی را برای خدمت بیشتر و بهتر انتخاب و زمینه عزت و سرافرازی این مرز و بوم را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول