اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان دیلم:

ورشکستگان فتنه 88 به دنبال توطئه‌های جدید هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان دیلم گفت: ورشکستگان فتنه 88 به دنبال توطئه‌های جدید هستند.

ورشکستگان فتنه 88 به دنبال توطئه‌های جدید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد جوکار در همایش فصلی رابطین و ناظرین شورای نگهبان شهرستان جم اظهار داشت: انتخابات خردادماه سال آینده اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دقت و حساسیت زیادی داشته باشیم.

این استاد دانشگاه افزود: مردم در انتخابات آینده اعتماد خود را به انقلاب و جهانیان اثبات خواهند کرد و بار دیگر حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی منبع قدرت سه چیز است؛ " روحانیت، حزب‌الله و توده مردم" و هر زمانی این سه عنصر در کنار هم باشند بی‌شک پیروزی نصیب ما خواهد بود و اگر روزی این سه عنصر روبروی هم قرار بگیرند،‌ کشور به چالش کشیده می‌شود.

جوکار بیان داشت: دشمنان داخلی و خارجی خیلی دوست دارند که بین این منابع جدایی و تفرقه باشد که البته تاکنون موفق نشده‌اند ولی این توطئه‌ها ادامه دارد و باید مردم با بصیرت و توجه و عنایت به فرمایشات رهبری اجازه ندهند که دشمنان نسنجیده و مغرضانه آنچه می‌خواهند،‌ انجام داده و کشور را به چالش بکشند.

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان دیلم اضافه کرد: ورشکستگان طراح فتنه 88 به دنبال توطئه‌های جدید و به چالش کشیدن کشور هستند و این مهم به نفع نظام نیست و هم‌اکنون هم ادامه دارد.

جوکار اذعان داشت: از درون دولت و خارج از دولت دست به دست هم داده تا بین مجلس و دولت تفرقه ایجاد کنند و نتیجه آن به چالش کشیدن مردم است؛ هر دو قوه باید با بصیرت و شجاعت اجازه ندهند دشمنان با حرف‌های نسنجیده اصل نظام را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دو پایه اصلی به نام ولایت فقیه و توده مردم دارد، گفت: دشمنان به دنبال واسطه و فاصله بین این دو هستند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

جوکار یادآور شد: دشمنان خیلی تلاش کردند که ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهند؛ توطئه‌های زیادی مثل تغییر قانون اساسی، شورای رهبری، شورای فقهی و ... ولی این طرح‌ها ناموفق بوده و ما باید تلاش کنیم که دشمنان و طراحان انتخابات آینده را شناسایی و اجازه ورود به مسائل کشور به آنها داده نشود.

وی افزود: اخیراً توطئه‌ای دیگر طراحی کرده آن هم مذاکره با آمریکاست؛ به حول و قوه الهی و با مدیریت مدبرانه رهبری و با بصیرتی که مردم این کشور دارند همه دشمنان را مایوس و بار دیگر انگشت حسرت دشمنان به دندان‌هایشان خواهد چسبید.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول