اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان خراسانی رقابت‎های جام جهانی تهران:

زحمت زیادی برای قهرمانی جهان کشیدم

خبرگزاری فارس: آزادکار خراسانی وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: موفقیت در تیم ملی مهمترین هدفم بود و زحمت زیادی برای قهرمانی جهان کشیدم.

زحمت زیادی برای قهرمانی جهان کشیدم

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حامد تاتاری، پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی کشتی تهران و قهرمانی همراه با تیم ملی ایران در این رقابت‎ها، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی که زیر نظر کادر فنی و در رأس آن رسول خادم پشت سر گذاشتیم باعث شد تا از آمادگی ایده‎آلی برای این مسابقات سطح بالا که با حضور 10 تیم برتر کشتی دنیا برگزار شد، برخوردار شویم.

تاتاری با بیان اینکه زحمت زیادی برای قهرمانی در این رقابت‎ها کشیدم، افزود: مدتی به دلیل مسائلی، با وجود تمرینات مناسب، نتیجه نمی‎گرفتم اما از ابتدای امسال با حضور در لیگ برتر همراه با تیم ماهان اصفهان با مربیگری امیر توکلیان، در خودم دیدم که می‎توانم به آمادگی نزدیک شوم و حضور در تیم ملی و موفقیت در آن را جزء اهدافم قرار دادم که به آن رسیدم.

قهرمان خراسانی رقابت‎های جام جهانی تهران با اشاره به حضور و استقبال پرشور مردم از این رقابت‎ها عنوان کرد: با توجه به اینکه موضوع حذف کشتی از رقابت‎های المپیک مطرح بود، مردم با لطف بسیارشان نشان دادند که در روزهای سخت مثل همیشه حامی ورزش کشور هستند.

وی با بیان اینکه حمایت مردم باعث شد تیم کشتی آزاد کشور با اقتدار قهرمان جهان شود، افزود: من هم با زحمتی که کشیدم سعی کردم کادر فنی را از خود راضی نگه دارم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

تاتاری با بیان اینکه پخش زنده این مسابقات در این سطح باعث تکان دادن و ایجاد انگیزه جوانان و نوجوانان کشتی‎‌گیر خراسانی شد، گفت: کشتی استان خراسان‎رضوی در همه رده‎های سنی استعدادهای فراوانی دارد که رشد و شکوفایی آنان نیاز به برنامه‎ریزی و حمایت اهالی کشتی و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه کشتی‎گیران جوان و نوجوان نیاز به کمک و حمایت دارند، افزود: می‎توان با ایجاد پایگاه قهرمانی و برگزاری اردوهای مستمر و منظم برای همه رده‎های سنی زیرنظر مربیان خوبی که استان از آنان بهره می‎برد، همیشه کشتی‎گیران آماده‎ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معمولا اردوهای آمادگی تیم استان در فاصله کمی از اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‎شود که این زمان کافی نیست، گفت: اگر این اردوها با در اختیار قرار دادن مکان تمرین و امکانات مناسب در طول سال ادامه‌دار باشد، کشتی‎گیران رشد کرده و خود را به سطح اول کشتی می‎رسانند.

ملی‌پوش خراسانی کشتی آزاد کشور در مورد حذف کشتی از رقابت‌های المپیک اظهار داشت: با توجه به اینکه کشتی جزء رشته‎های ورزشی است که از اولین دوره‎های رقابت‎های المپیک حضور داشته، با حذف آن، هیجان این مسابقات کاسته می‎شود و بعید است این اتفاق عملی شود.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول