اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر داد

هشت هزار خبرنگار واجد شرایط دریافت تسهیلات مسکن/ رای دادگاه رویترز ابلاغ نشده ‌است

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از مجموع متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن خبرنگاران هشت هزار نفر واجد شرایط هستند.

هشت هزار خبرنگار واجد شرایط دریافت تسهیلات مسکن/ رای دادگاه رویترز ابلاغ نشده ‌است

محمدجعفر محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با وجود تشکیل دادگاه مربوط به خبرگزاری رویترز هنوز رای آن ابلاغ نشده و ما منتظر هستیم به محض ابلاغ رای متناسب با رای دادگاه اقدام کنیم.

وی همچنین در خصوص تعیین سرپرست اداره‌کل رسانه‌های مطبوعات خارجی تصریح کرد: تعیین مدیرکل باید روند مدیریتی خود را طی کند، حکم سرپرستی بر عهده معاونت است اما وزیر حکم مدیرکل را صادر و امضاء می‌کند، ما باید معرفی کنیم تا احکام صادر شود که این موضوع باید مراحل مربوط به خودش را طی کند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین پیرامون وام خبرنگاران گفت: وزارت ارشاد همه وظایف مربوط به خود از جمله اولویت‌بندی و ارسال لیست به بانک مرکزی را انجام داده و ما آماده هستیم به محض اینکه بانک عامل مشخص شود مطابق با اولویت‌بندی، خبرنگاران را به بانک‌ها معرفی کنیم که تعیین بانک عامل بر عهده وزارت ارشاد نیست و بانک مرکزی باید بانک عامل را معرفی کند.

محمدزاده افزود: از مجموع متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن خبرنگاران هشت هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خبرنگارانی که جزو این هشت هزار نفر نیستند، چه باید بکنند، گفت: بدون شک هر دولتی که در راس کار قرار بگیرد، تأمین مسکن را یکی از وظایف اصلی خود می‌داند و قطعا با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم برای تسهیلات مسکن خبرنگاران هم اکنون فراهم شده است، سایر خبرنگاران می‌توانند از فرصت‌های بعدی برای بهره‌مندی از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول