اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بحث مطالعات شهری

چابهار جزو سه شهر برتر کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چابهار در بحث مطالعات شهری جزو سه شهر برتر کشور قرار گرفته است.

چابهار جزو سه شهر برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار حاتم نارویی صبح امروز در مراسم افتتاح پارک بانوان و بازدید از چندین طرح عمران شهری چابهار اظهار داشت: منطقه ویژه صنعتی، تجاری و گردشگری چابهار پیشانی توسعه استان است و باید از تمام ظرفیت‌های بکر این منطقه استفاده شود تا استان از نعمت‌های بیکران خدادادی در این منطقه بهره‌مند شود.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آهنگ رشد و توسعه در این منطقه شتاب چشمگیری داشته به‌طوری که به هیچ وجه چهره کنونی این منطقه با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما در گذشته صاحب بافت‌های فرسوده و بهم ریخته زیادی در چابهار بودیم که به برکت نظام و خدمات انجام شده، روز به روز چهره این شهر دگرگون‌تر می‌شود.

نارویی با بیان اینکه 450 هزار متر مربع بازگشایی معابر در این شهر انجام شده است، گفت: چابهار به همت مدیران برنامه‌ریزی شهری و خدمات شهرداری آن در بحث مطالعات شهری جزو سه شهر برتر کشور قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در سطح منطقه هستیم اما هنوز جا برای پیشرفت‌های مطلوب‌تر وجود دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان جزو استان‌هایی در کشور است که بالاترین ضریب هوشی را دارد و استان باید از این مهم حداکثر استفاده را بکند.

نارویی یادآور شد: چابهار در زمان ستمشاهی، علمای زیادی را در زمان تبعید پذیرا بوده است و استقبال این خطه از آنان نشان از روحیه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مردم این منطقه دارد.

این ششمین سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهر چابهار و شصتمین سفر استانی وی به مناطق مختلف استان است که در این سفر استاندار علاوه بر افتتاح چند طرح عمران شهری از ظرفیت ایجاد دو پل در میدان اصلی شهر که با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان اجرا خواهد شد بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/75001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول