اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

افزایش ورود گردشگران به گیلان در نوروز 92

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از افزایش سفر و ورود گردشگران در نوروز 92 به استان خبر داد.

افزایش ورود گردشگران به گیلان در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای گیلان با اشاره به آمادگی کامل این ستاد برای ورود گردشگران در نوروز سال 92 اظهار کرد: از ظرفیت اداره اوقاف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و دیگر دستگاه‌ها به منظور بهره‌گیری از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی استفاده می‌شود.

وی به مناسبت‌های مختلف در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: ایام فاطمیه از پنجم فروردین‌ ماه سال آینده آغاز می‌شود و با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا به پاسداشت فرهنگی جامعه می‌پردازیم.

اکبرزاده بحث اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی و خدمات ارائه شده به آن ها را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: شهرستان رودبار در اولویت نخست ورود مسافران به گیلان قرار دارد و در ایام نوروز با تراکم ویژه مواجه است.

معاون استاندار گیلان، شهرستان آستارا را از جمله مبادی ورودی گیلان در بحث گردشگری برشمرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته آستارا با انبوه ورود مسافران مواجه شده بود.

این مسئول چابکسر را سومین ورودی جاده‌های استان از طرف استان مازندران نامید و اضافه کرد: نوروز سال 92 با افزایش سفر به گیلان مواجه می‌شویم و شهرستان‌های رودبار، آستارا و رودسر دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری روزهای نوروز 92 و اجرای ویژه‌برنامه‌ها در این ایام، اظهار کرد: روز نخست نوروز «گردشگری، نوروز و فرهنگ صلح در جهان» نامگذاری شده است.

اکبرزاده «گردشگری، نوروز و خانواده» را نامگذاری دومین روز عید سال 92 عنوان کرد و افزود: سوم تا هشتم فروردین ‌ماه نوروز 92 به ترتیب «گردشگری، نوروز و مشاهیر ایران زمین»، «گردشگری، نوروز و انسجام ملی»، «گردشگری، نوروز و سلامت اجتماعی»، «گردشگری، نوروز و میراث فرهنگی»، «گردشگری، نوروز و قلمرو اجتماعی و فرهنگی نوروز»، «گردشگری، نوروز و رسانه» نامگذاری شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان «گردشگری، نوروز و هنرهای سنتی» را نامگذاری نهمین روز نوروز سال 92 عنوان کرد و گفت: «گردشگری، نوروز و هنرهای آیینی»، «گردشگری، نوروز و جشن بهاران»، «گردشگری، نوروز و دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «گردشگری، نوروز و حفاظت از منابع طبیعی» نامگذاری دیگر ایام نوروز سال 92 است.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول