اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمان خبر داد

راه‌اندازی اتوبوس‌های کرمان‌گردی در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتوبوسرانی کرمان و حومه گفت: دو دستگاه اتوبوس در نوروز 92 برای کرمان‌گردی به گردشگران اختصاص می‌یابد.

راه‌اندازی اتوبوس‌های کرمان‌گردی در نوروز

منصور ایرانمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ایستگاه انتظار در میدان شهدا کرمان برای رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده است که این ایستگاه در بحث‌های ترافیکی این محدوده هم تاثیر مطلوبی دارد.

وی بیان کرد: ایستگاه‌های انتظار اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان افزایش می‌یابد و چند ایستگاه در مناطق مختلف از جمله ایستگاه سرآسیاب کرمان راه‌اندازی می‌شود.

ایرانمنش با اشاره به اینکه دستگاه جی‌پی‌اس بر روی اتوبوس‌های کرمان و حومه نصب شده است، افزود: با استفاده از این دستگاه مکان‌یابی اتوبوس‌ها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان اداری اتوبوسرانی کرمان و حومه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در نیمه نخست سال آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد و اتاق کنترل ترافیک برای کنترل خط‌های شرکت اتوبوسرانی کرمان و حومه در این ساختمان راه‌اندازی می‌شود.

ایرانمنش ابراز داشت: شرکت اتوبوسرانی کرمان و حومه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در نوروز 92 دو دستگاه اتوبوس را برای کرمان‌گردی اختصاص می‌دهد و همچنین بروشورهایی منتشر می‌کند و در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته انضباطی شرکت اتوبوسرانی کرمان و حومه اذعان داشت: در این کمیته به خسارات ناشی از تصادفات و سهل‌انگاری منجر به صدمه به بیت‌المال رسیدگی می‌شود و همچنین گزارش‌های مربوط به تخلفات رانندگان در زمینه برخورد با مسافران نیز در این کمیته مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

این مسئول ابراز داشت: شرکت اتوبوسرانی کرمان و حومه از سال گذشته برای نیروهای این مجموعه لباس فرم در نظر گرفته که این امر بازخورد خوبی در سطح شهر داشته است.

ایرانمنش گفت: 300 دستگاه اتوبوس در شهر کرمان و حومه روزانه 180 تا 200 هزار مسافر را جابه‌جا می‌کنند که از این تعداد 50 دستگاه اتوبوس درون‌شهری به دانشجویان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/80019/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول