اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری صورت می‌گیرد

چاپ 2 میلیون نسخه انواع اقلام تبلیغاتی نوروزی در کرمان

خبرگزاری فارس: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان 2 میلیون نسخه انواع اقلام تبلیغاتی نوروزی در کرمان چاپ و توزیع می‌شود.

چاپ 2 میلیون نسخه انواع اقلام تبلیغاتی نوروزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان 2 میلیون نسخه انواع اقلام تبلیغاتی نوروزی در کرمان چاپ و توزیع می‌شود.

حسین شمس‌الدینی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: چاپ حدود 2 میلیون نسخه انواع اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه راهنمای گردشگران، نقشه، بروشور و لوح فشرده معرفی شهرستان‌ها و اماکن تاریخی استان ویژه نوروز 92 با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: بخش قابل توجهی از اقلام تبلیغاتی مذکور با حمایت مالی بخش خصوصی و همکاری موسسات تبلیغاتی و انتشاراتی تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اقلام تبلیغاتی نوروز 92 علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان، خدمات و محصولات بخش خصوصی معرفی می‌شود، بیان داشت: تمام موسسات و شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان حرفه و مشاغل می‌توانند برای اطلاع از نحوه مشارکت با واحد روابط عمومی و یا تبلیغات این اداره کل تماس حاصل کنند.

شمس‌الدینی با بیان اینکه در حال حاضر 23 نقشه گردشگری شهرستان‌های استان آماده چاپ است، خاطرنشان کرد: فعالان بخش خصوصی می‌توانند تنها با پرداخت هزینه چاپ و تبلیغات خود بر روی این نقشه‌ها درج و منتشر کنند.

وی با اشاره به حضور بیش از 3 میلیون گردشگر در نوروز 91 در سطح استان کرمان افزود: تبلیغات بر روی اقلام تبلیغاتی نوروزی فرصت مغتنمی برای معرفی مشاغل و حرفه‌های مختلف است.

انتهای پیام/2446/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول