اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان دومین استان کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: زنجان دومین استان کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری است.

زنجان دومین استان کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ارتقای جایگاه استان زنجان از سطح سه به سطح دو می‌طلبد ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در ارتقای جایگاه استان‌ها، 30 عامل و شاخص مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: ارتقای شاخص‌های توسعه استان موجب کسب چنین رتبه‌ای شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این شاخص‌ها کارشناسی شده است، خاطرنشان کرد: کسب چنین جایگاهی از افتخارات استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه استان انتظارات بیشتری را برای توسعه فراهم می‌‌کند، افزود: باید با همدلی مسئولان زمینه توسعه بیشتر استان در بخش‌های مختلف فراهم شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ایجاد ظرفیت‌های توسعه‌ای استان تصریح کرد: باید با جذب سرمایه‌گذاری‌های استان زمینه توسعه استان محقق شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی از استان‌های موفق کشور است، افزود: در سال گذشته استان زنجان سومین استان کشور در جذب سرمایه‌گذاری خارجی بود.

*زنجان استان برتر در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده در سال‌جاری، استان زنجان نخستین استان کشور در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی است، افزود: با توجه به آمار و اطلاعات موجود می‌توان چنین انتظاری را داشت.

وی نرخ بیکاری استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان زنجان دومین استان کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه استان زنجان در زمینه جذب اعتبارات عمرانی در رتبه نخست کشوری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز اقدامات لازم برای جذب اعتبارات عمرانی انجام شده است.

وی از کسب رتبه هفتم صادرات کشور در سال گذشته خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رتبه در سال‌جاری ارتقا می‌یابد.

*زنجان در کشاورزی و مسکن مهر از استان‌های برتر است

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در بخش‌های کشاورزی و مسکن مهر از استان‌های برتر کشور است، خاطرنشان کرد: جشن مسکن‌دار شدن مردم زنجان خرداد ماه سال‌جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکن مهر در سال‌جاری تحویل مردم می‌شود، افزود: 6 هزار مسکن در حال حاضر آماده تحویل است و 4 هزار مسکن تا پایان خرداد ماه سال آینده به مردم تحویل می‌شود.

رئوفی‌نژاد از کلنگ‌زنی 7 هزار واحد مسکن مهر خبر داد و افزود: این پروژه در سال آینده احداث می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول