اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

نمایشگاه بهاره در شهرستان تنگستان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان از برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان تنگستان و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد.

نمایشگاه بهاره در شهرستان تنگستان برپا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری نسب در نشست ستاد تسهیلات سفر تنگستان اظهار داشت: در راستای اهداف دولت در تامین نیازهای اساسی مردم در خریدهای نوروزی نمایشگاه بهاره با حضور تولیدگان و عرضه‌کنندگان کالا در دو شهر اهرم و دلوار برگزار خواهد شد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تعامل و همکاری با ستاد تسهیلات سفر شهرستان زمینه حضور بیشتر مهمانان نوروزی در شهرستان تنگستان به‌ویژه در دو شهر اهرم و دلوار فراهم  کنند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه  شهرستان تنگستان در زمینه جذب گردشگر دارای پتانسیل فراوانی است، افزود: شهرستان تنگستان یکی از نقاط دیدنی  ایران در زمینه جذب گردشگر و توریست است و می‌تواند به‌عنوان قطب گردشگری با دارا بودن دو موزه شهید رئیسعلی دلواری در بخش دلوار و قلعه کلات در شهر اهرم و مناطق بی‌بدیل گردشگری با اطلاع رسانی صحیح زمینه جذب گردشگر و مهمانان نوروزی را فراهم  آورد.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان خواست تا با همکاری، همراهی و تلاش بیشتر با ستاد تسهیلات سفر زمینه اسکان بیشتر مهمانان نوروزی در شهرستان تنگستان را فراهم آورند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی شهرستان تنگستان نیز در سخنانی گفت: برای رفاه حال مهمانان نوروزی در دو بخش مرکزی و دلوار اقداماتی صورت گرفته تا  زمینه حضور بیشتر مهمانان نوروزی فراهم شود.

پرویز شعبانی افزود: در شهرستان تنگستان هفت کمیته در زمینه خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی تشکیل شده است که جهت ساماندهی و همکاری بیشتر با مهمانان آماده ارائه خدمت هستند.

وی از کمیته بنادر و دریانوردی دلوار خواست تا در جهت ساماندهی قایق‌های تفریحی و خدمات دهی به مهمانان نوروزی اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

انتهای پیام/66004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول