اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر تجاری‌سازی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری:

شرکت‌های دانش‌بنیان گواهینامه احراز صلاحیت دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر تجاری‌سازی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان در آینده نزدیک گواهینامه احراز صلاحیت دریافت کرده و می‌توانند از مزایای مالی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان گواهینامه احراز صلاحیت دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد جواد قاسمی صبح امروز در ششمین جشنواره پایان‌دوره رشد فناوری شرکت‌های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اظهار کرد: به دلیل شرایط سختی که شهرک علمی و تحقیقات برای ورود افراد دارد، حضور در این شهرک به خودی خود افتخار است و شرکت‌هایی که امروز معرفی نشدند نیز مورد تقدیر هستند.

وی افزود: نخستین سازمانی که به طور تقریبی مشابه پارک‌ها در کشور ما کار کرده است سازمان پژوهش علم و صنعت ایران بود که در سال 1359 شکل گرفت و سپس شعبه‌های مختلفی از آن در استان‌ها به وجود آمد و بعدها به پار‌ک ها و مراکز رشد تبدیل شد.

سرپرست دفتر تجاری‌سازی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: از سال 59 تا کنون از نزدیک در جریان‌فعالیت‌های بسیاری از این پارک‌ها و سازمان پژوهش و نوآوری قرار داشتم و بدون اغراق باید گفت یکی از بهترین سازمان‌های شکل گرفته در کشور برای حمایت از فرایند تجاری‌سازی شهرک علمی تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: فاصله پارک‌ها و مراکز رشد ما با رشد کیفی این شهرک زیاد است و پیش‌بینی می‌شود اگر شهرک با همین روند به فعالیت‌هایش ادامه داد پیشتازی افزون‌تری بر این پارک‌ها داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: دو سازمان‌ وزارت علوم و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از فرایند تجاری‌سازی در رأس قرار دارند.

وی تاکید کرد: رئیس‌ جمهور کشورمان کمیته‌ای تشکیل دادند که کارگروهی برای تشخیص ارزیابی و احراز صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان است.

سرپرست دفتر تجاری‌سازی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: پنج شنبه گذشت با تشکیل جلسه‌ای در دانشگاه شهید بهشتی با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی آیین‌نامه‌ای تصویب شد تا شرکت‌های دانش بنیان در آینده نزدیک گواهینامه احراز صلاحیت دریافت کرده و می‌توانند از مزایای مالی این صندوق استفاده کنند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول