اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات مالی و بی‌پولی

تیم وزنه‌برداری اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: تیم وزنه برداری اصفهان که جمعی از ورزشکاران سرشناس و ملی‌پوش را در اختیار دارد، به دلیل مشکلات مالی و نبود بودجه لازم برای اعزام، قصد انصراف از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را دارد.

تیم وزنه‌برداری اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور اواسط اسفند ماه به میزبانی ایلام برگزار می‌شود و در حال حاضر وزنه‌برداران استان اصفهان اردوی تمرینی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آغاز کرده‌اند.

با این حال به دلیل مشکلات مالی که هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان درگیر آن است، احتمال عدم شرکت این تیم قوت پیدا کرده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان طی روزهای گذشته رایزنی‌هایی را برای تامین هزینه اعزام تیم آغاز کرده و با باشگاه ماهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مذاکراتی صورت داده اما در نهایت نتوانسته منابع مالی را تأمین کند.

در تیم اصفهان که چند روزی است تمریناتش را آغاز کرده، جمعی از وزنه‌برداران ملی‌پوش و سرشناس اصفهانی حضور دارند و شرکت نکردن این تیم به دلیل مشکلات مالی و بی پولی به هیچ عنوان در شأن ورزش اصفهان نیست.

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از ادامه تلاش‌هایش برای تامین بودجه لازم برای اعزام تیم خبر داده و تأکید کرد در صورتی که نتواند مبلغ مورد نظر را تهیه کند، تیم به طور حتم اعزام نمی‌شود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول