اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن آبادگران استان زنجان خبر داد

آمادگی انجمن آبادگران برای اجرای پروژه‌ شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن آبادگران استان زنجان از آمادگی انجمن آبادگران برای اجرای پروژه در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

آمادگی انجمن آبادگران برای اجرای پروژه‌ شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید بیات در دیدار انجمن آبادگران استان زنجان با استاندار زنجان اظهار کرد: عدم وصول مطالبات بخشی از مشکلات پیش‌روی پیمانکاران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر پیمانکاران دارای مطالبات مختلف از دستگاه‌های اجرایی هستند، افزود: ضروری است در این زمینه اقدامات لازم از سوی استان انجام شود.

*افزایش قیمت مصالح فشار به پیمانکاران وارد کرده است

دبیر انجمن آبادگران استان زنجان با اشاره به اینکه با افزایش قیمت مصالح فشار مضاعفی به پیمانکاران وارد شده است، افزود: با حمایت‌های لازم از پیمانکاران این فشار کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه آزادسازی سپرده‌های ساختمانی موجب کاهش مشکلات پیمانکاران می‌شود، خاطرنشان کرد: پیمانکاران ضروری است به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات با سود کم معرفی شوند.

بیات با اشاره به اینکه ضروری است بانک‌های عامل از طریق صورت وضعیت‌های تعریف شده نسبت به ارائه تسهیلات به پیمانکاران اقدام کنند، یادآور شد: کمک‌های دولتی در این زمینه موجب حل بسیاری از مشکلات پیمانکاران می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی اجرا شده توسط پیمانکاران دارای بیشترین میزان اشتغالزایی است، خاطرنشان کرد: با فشار به جمعیت پیمانکاران فشار به طبقه زحمت‌کش جامعه از جمله کارگران بیشتر می‌شود.

*دریافت تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی

دبیر انجمن آبادگران استان زنجان دریافت تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی را فرصت مغتنمی برای پیمانکاران عنوان کرد و افزود: از طریق بنگاه‌های زودبازده اقتصادی نیز می‌توان تسهیلات لازم را برای پیمانکاران در نظر گرفت.

وی بر ضرورت صدور خدمات فنی و مهندسی پیمانکاران تاکید کرد و افزود: حمایت‌های استان موجب صدور خدمات تخصصی و فنی پیمانکاران می‌‌شود.

بیات با بیان اینکه انجمن آبادگران استان زنجان آماده همکاری برای صدور خدمات فنی و مهندسی است، خاطرنشان کرد: در صورت انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با کشورهای همسایه از جمله ارمنستان، آذربایجان و عراق این خدمات صدور می‌شود.

وی تسریع در ارائه تایید‌های پیمانکاران و ارتقای درجه آن‌ها را موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: کیفی‌سازی پروژه‌ها از این طریق صورت می‌گیرد.

*برگزاری همایش انجمن‌های کشوری در زنجان

بیات از برگزاری همایش انجمن‌های کشوری در سال جاری در استان زنجان خبر داد و افزود: با حضور پیمانکاران استان‌های مختلف، توانمندی‌های فرهنگی و گردشگری استان به این افراد معرفی شد.

وی از آمادگی انجمن آبادگران برای اجرای پروژه در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: در صورت امکان پروژه‌ها به انجمن آبادگران برای اجرا ارائه شود.

*تکریم پیمانکاران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

دبیر انجمن آبادگران استان زنجان تکریم پیمانکاران را در دستگاه‌های اجرایی ضروری دانست و گفت: انتظار داریم مسئولان با روی خوش از پیمانکاران استقبال کنند.

یکی از اعضای انجمن آبادگران استان نیز در این جلسه شرایط کاری پیمانکاران را در استان زنجان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وضعیت پیمانکاران در استان زنجان در مقایسه با سایر استان‌ها مطلوب است.

هشترودی شرایط فعلی استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توفقیات بزرگی در بخش آب در استان زنجان به وجود آمده است.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول