اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

قاچاق دام در قزوین معضل بسیار جدی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: قاچاق دام در استان قزوین یک معضل بسیار جدی است و به لحاظ اهمیت این امر جلسه ویژه‌ای با ریاست استاندار تشکیل شده و موارد لازم مورد بررسی قرار گرفته است.

قاچاق دام در قزوین معضل بسیار جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین اظهار داشت: فرمانداران تلاش لازم را داشته باشند تا مردم از لحاظ اقتصادی در آستانه سال نو به زحمت نیافتند و دچار مشکل نشوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: جلسات نظارتی به طور مستمر با ریاست فرمانداران تشکیل شده و در این جلسات از دستگاه‌های ذی ربط به طور مستمر گزارش بخواهند و در جریان روند بازار قرار گیرند.

این مسئول در ادامه افزود: فعال شدن کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان‌های استان نیز ضروری است.

وی افزود: قاچاق دام در استان قزوین یک معضل بسیار جدی است و به لحاظ اهمیت این امر و با توجه به موقعیت جغرافیایی استان جلسه ویژه‌ای با ریاست استاندار تشکیل شده و موارد لازم مورد بررسی قرار گرفته که تأکید ما بر این است تا جلسات ویژه مشابه نیز در شهرستان‌ها در خصوص این امر مهم توسط فرمانداران تشکیل شود.

این مسئول افزود: مصوبات استانی برای مدیران استان قابل اجرا است و به مثابه قانون می‌باشد.

طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت کشور کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین در بین استان‌های کشور در شاخص‌های مختلف وضعیت مطلوبی داشته و امتیاز خوبی را کسب کرده است.

در این جلسه اعضا در خصوص دستورات مطرح شده پیشنهادها و راه کارهای مناسب را ارائه کردند.

انتهای پیام/2667/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول