اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

مهندسان موتور محرک و پیشرفت کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: مهندسان موتور محرک و پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها هستند.

مهندسان موتور محرک و پیشرفت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمداکبر چاکرزهی ظهر امروز در جلسه روز ملی مهندسی در شهرستان سراوان با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت فیلسوف بزرگ کشورمان خواجه نصیر‌الدین طوسی را به جامعه مهندسان کشور تبریک می‌گوییم.

وی به زندگی خواجه نصیرالدین طوسی که در زمان ظلم و ستم مغولان می‌زیست اشاره کرد و افزود: آن فیلسوف بزرگ در آن شرایط سخت و دشوار از علم و دانش بسیاری برخوردار بود که بعد از 750 سال هنوز جهان متکی به دستاوردهای این مهندس ایرانی بوده و هست.

فرماندار سراوان به نقش مهندسان در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: آن بزرگواران با نثار خونشان از کشور دفاع کردند که آمار شهدای مهندسی در زمان دفاع مقدس بالغ بر هزار و 500 نفر است.

چاکرزهی جامعه مهندسی را موتور محرک و پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد که باعث پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور شده و می‌شوند و هر روز شاهد افتخارآفرینی آنها هستیم.

وی امروز را روز ‌‌مبارکی عنوان کرد که فداکاری‌های مهندسان ما در ارتباط با نگرانی‌ها و موانع تحریم‌های اقتصادی، باعث شده با تلاش و خلاقیت، اقداماتی انجام دهند که تمامی تحریم‌ها را دور بزنیم.

انتهای پیام/75002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول