اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد تاکید کرد

استفاده از ظرفیت مهندسان در سطح منطقه

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: ایران با ظرفیت عظیمی که در جامعه مهندسی خود دارد باید به فکر اشتغال‌زایی فرامرزی آنها در منطقه باشد.

استفاده از ظرفیت مهندسان در سطح منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد پژمان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز مهندس و بسیج مهندسان که در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه مهندسان این توقع وجود دارد که اعضا بین خود منسجم‌تر عمل کنند.

وی افزود: لازمه کار مؤثر، تجمع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جمعی است؛ برای اشتغال اعضای مهندس و جوان جامعه باید چاره‌اندیشی کرد.

پژمان با بیان اینکه از ظرفیت جامعه مهندسی در سطح منطقه باید استفاده شود، خاطر نشان کرد: در جامعه امروز و در شرایط حساس کشور نباید هیچ مهندسی بیکار باشد چرا که در سال تولید ملی نیازمند خلاقیت و کارآیی مهندسان هستیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه باید به فکر صدور تولیدات در سطح منطقه باشیم، یادآور شد: از دورترین کشورها به قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ورود پیدا کرده‌اند و از مواهب طبیعی منطقه در راستای درآمدزایی و اشتغال استفاده می‌کنند و امروز ایران نیز با این ظرفیت عظیم جامعه مهندس خود باید به فکر اشتغال‌زایی فرامرزی در منطقه باشد.

وی ادامه داد: باید قدر و منزلت کار و حرفه خود را بدانیم و به صورت اصولی و قانون‌مدار در سایه اتحاد گره‌گشای معضلات جامعه امروز باشیم.

پژمان با تاکید بر اینکه باید به اعتماد عمومی پاسخ دهیم، گفت: جامعه مهندس باید به حوزه اعتماد عمومی پاسخ مثبت دهد، تا در مسیری مردمی با مشارکت آحاد مردم به عنوان قشر بصیر به مرتفع ساختن مشکلات جامعه کمک کند.

شهردار مشهد اذعان کرد: با وجود جامعه مهندس حداکثری نباید شاهد وجود تنگنا در سطح جامعه باشیم و به نوعی می‌توان این‌گونه تعبیر کرد که باید در سخت‌ترین شرایط بیشترین دستاورد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعضای جامعه مهندسی افرادی تربیت شده از خلاق‌ترین گروه جامعه با ایده‌پردازی نوین و مؤثر در توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور هستند.

انتهای پیام/70023/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول