اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز مهندس انجام شد

دیدار با مهندسان در بستر بیماری

خبرگزاری فارس: همزمان با روز مهندس اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل از مهندسان در بستر بیماری عیادت کردند.

دیدار با مهندسان در بستر بیماری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که صبح امروز و همزمان با پنجم اسفند ماه روز مهندس برگزار شد، رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در راستای ارج نهادن به شأن و منزلت مهندسان و پرسنل به ویژه مهندسان و پرسنلی که در بستر بیماری هستند به دیدار این عزیزان رفتند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن دلجویی از خانواده‌های مهندسان و پرسنل این سازمان، قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات این اعضا داد.

فرید صالحی مهندسان را افراد زحمتکش و وظیفه‌شناس کشور معرفی کرد و افزود: حضور مهندسان در تمامی بخش‌های جامعه یک ضرورت است و تنها با استفاده از فکر مهندسی است که می‌توان در راستای اجرای صحیح کارها گام برداشت.

این مسئول با توصیف ویژگی‌های مهندسان، آنان را افرادی کارشناس، خبره و متفکر خواند و ادامه داد: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به توان مهندسان برای توسعه و آبادانی کشور نیاز دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: برای این زحمتکشان از حضرت حق طلب شفاعت می‌کنیم تا هر چه زودتر از بستر بیماری رهایی یابند و در مسیر خدمتگزاری دوباره قدم بردارند.

صالحی یادآور شد: ‌همزمان با روز مهندس مراسم تجلیل از مهندسان پر تلاش استان عصر امروز در سالن 6 هزار نفری اردبیل برگزار می‌شود و قرار است جامعه مهندسان در این برنامه بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره ببندند.

وی تصریح کرد: مهندسان امروز تنها در حوزه سخت‌افزاری آستین بالا نزده‌اند بلکه در حرکتی تاثیر‌گذار در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز تاثیر‌گذار بوده و توانسته‌اند افتخار‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدارها خانواده‌های مهندسان و پرسنل سازمان نظام مهندسی ضمن تجلیل از حرکت شایسته و اخلاقی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل و اعضای هیئت رئیسه اظهار داشتند: برای اولین بار گام‌هایی در راستای تکریم خانواده‌های مهندسان و پرسنل سازمان نظام مهندسی برداشته می‌شود و این رفتار و حرکت اخلاقی مجموعه نظام مهندسی قابل ستایش است.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول