اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد خبر داد

قیمت آجیل در آستانه نوروز کاهش می‎یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروز از احتمال کاهش 15 تا 20 درصدی قیمت آجیل و خشکبار خبر داد.

قیمت آجیل در آستانه نوروز کاهش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا ارزانی ممقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال برای خرید آجیل، برای رفاه حال شهروندان تمهیداتی جهت کنترل و کاهش قیمت‎ها اتخاذ گردیده است.

ارزانی ممقانی با اشاره به مطلوب بودن میزان عرضه آجیل و خشکبار در بازار عنوان کرد: طی ماه‎های گذشته شاهد افزایش قیمت آجیل بودیم که مهمترین علت آن افزایش نرخ ارز و رغبت تولیدکنندگان به صادر کردن محصولات بود که با توجه به اهمیت تامین نیاز بازار داخلی تمهیداتی جهت کاهش یا محدودیت صادرات توسط مسئولان اتخاذ گردیده است.

وی در خصوص متنوع بودن آجیل شب عید بیان کرد: آجیل شب عید معمولا آجیل شور از قبیل پسته، انواع تخمه و فندق است که خوشبختانه هیچگونه کمبودی در این زمینه در بازار مشاهده نمی‎شود و واحدهای بازرسی اتحادیه به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت و با گران‎فروشی برخورد می‎کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان و فرآوری‎کنندگان از هم اکنون شروع به تهیه آجیل نوروز کرده‎اند، از شهروندان عزیز خواستاریم خریدهای خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از هم‌اکنون آجیل مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب تهیه کنند تا در روزهای پایانی سال با ازدحام در خرید مواجه نشده و با بر هم زدن تعادل میان عرضه و تقاضا موجب افزایش قیمت محصولات نشوند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول