اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس ـ 88

موسوی: تکریم خانواده شهدا هرگز نباید فراموش شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تکریم از خانواده شهدا از وظایف اساسی و اصلی مسئولان نظام به شمار می‏آید که هرگز نباید فراموش شود.

موسوی: تکریم خانواده شهدا هرگز نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرماندار شهرستان دامغان و ... با چهار خانواده شهید جهاد کشاورزی در شهرستان دامغان دیدار شد.

در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطرات و رشادت‏های سنگرسازان بی‏سنگر و به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت رسول رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع)، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان و جمعی از مسئولان، با خانواده‏های  شهیدان قدرت‏الله امینیان، احمد سمیعی، رحمت‏الله ایثاری و قدرت‏الله یوزباشی دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات و نقطه نظرات آن‏ها را بررسی کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این دیدارها ضمن تمجید از رشادت‏های شهدا و گرامیداشت یاد و نام آن‏ها گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و خدمت‏گزاران دارند.

سیدمجید موسوی ادامه داد: این عزیزان با اهدای جان خود، موجب پایداری نظام و انقلاب اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: در این برهه که دوران حساسی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تجلیل و تکریم از خانواده شهدا از وظایف اساسی و اصلی مسئولان نظام  به شمار می‏آید که هرگز نباید فراموش شود.

در این دیدارها، با اهدای لوح سپاس و هدیه‏ای از خانواده شهدای جهاد کشاورزی دامغان قدردانی شد.

شهدای جهادگر شهرستان دامغان شامل امینیان در سال 65 در منطقه سلیمانیه، سمیعی در سال 63 در منطقه سردشت، ایثاری در سال 65 در منطقه عملیاتی کربلای پنج و یوزباشی در سال 65 در منطقه مریوان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول