اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان:

مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا مستقل فعالیت‌ می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مجمع معتمدین، خانواده‌های شهداست.

مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا مستقل فعالیت‌ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خلیل ابوبصیر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به بیان خلاصه‌ای از عملکرد مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا در زنجان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا از نظر فعالیت ماهیت مستقل دارد، افزود: این مجمع وابسته به هیچ یک از سازمان‌ها و ارگان‌ها نیست و این مجمع یک سازمان مردم‌نهاد است.

رئیس مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان با تاکید بر اینکه اولویت‌ها و مهم‌ترین هدف مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا رشد و توسعه و ترقی استان است، اضافه کرد: فعالیت‌های این مجمع بر اساس مفاد اساسنامه اجرای این مجمع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فعالیت مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان سیاسی نیست، اضافه کرد: این مجمع متشکل از گروهی از خانواده‌های شهید (پدران و برادران شهدا) است و فعالیتی نظارتی و ارشادی به عملکرد دستگاه‌ها دارد.

ابوبصیر در ادامه با اشاره به اینکه مجمع معتمدین از اواخر اردیبهشت ماه سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در بدو فعالیت اعضای این گروه 20 نفر از وابستگان شهدا، همچون برادران و پدران شهدا بودند ولی در حال حاضر تعداد اعضای این مجمع 35 نفر است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات مشترک بسیاری با حضور اعضای این مجمع با مقامات عالی استان از قبیل استاندار، دادستان و ... برگزار شده است، اضافه کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها و رسیدگی به مطالبات مردمی در زمینه عملکرد دستگاه‌ها از مهم‌ترین اهدافی است که این مجمع دنبال می‌کند.

رئیس مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان تصریح کرد: بررسی ماموریت‌های رها شده از سوی سازمان نیز از دیگر اهدافی است که این مجمع دنبال می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم پشتوانه نظام هستند، اضافه کرد: در صورتی که در زمینه عملکرد دستگاه‌ها سهل‌انگاری وجود داشته باشد، این امر موجب نارضایتی مردم می‌شود که مجمع معتمدین در تلاش است از این امر جلوگیری کند.

ابوبصیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تاکنون 20 جلسه با مسئولان استان برگزار شده است، اضافه کرد: در اکثر این جلسات مطالبات مردمی بیان می‌شود تا مسئولان نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مجمع معتمدین از تاریخ سوم تیر ماه 91، توسط اداره ثبت تایید شده است، افزود: در آینده نزدیک پل ارتباطی این مجمع با مردم راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان تصریح کرد: در حال حاضر سایت این مجمع راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محل این مجمع در میدان هنرستان و جن مسجدالنبی خواهد بود.

لازم به ذکر است، به گفته یکی از اعضای مجمع معتمدین خانواده‌های شهدای زنجان با وجود دعوت از 18 رسانه و مطبوعات برای این نشست به جز خبرگزاری فارس، رسانه‌ دیگری در این جلسه حضور نیافتند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول