اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش مازندرانی کشتی آزاد در گفت‌وگو فارس:

قهرمانی را مدیون تماشاگران هستیم

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر مازندرانی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد پس از قهرمانی کشورمان در این مسابقات گفت: قهرمانی را مدیون تماشاگران هستیم.

قهرمانی را مدیون تماشاگران هستیم

مسعود اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری عنوان کرد: از این‌که توانستیم با کمک دیگر کشتی‌گیران، دل میلیون‌ها علاقه‌مند به کشتی در کشور را شاد کنیم احساس غرور و شعف می‌کنم.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های جام جهانی 2013 در تهران کشتی‌گیران بسیار خوبی در ترکیب 10 تیم حضور داشتند که در نهایت شاهد رقابت خوب و تنگاتنگ کشتی‌گیران بودیم.

ملی‌پوش مازندرانی کشتی آزاد، وزن 60 کیلوگرم کشورمان در ادامه گفت: این قهرمانی را مدیون هواداران و تماشاگران با تعصب کشورمان هستیم که در چهار روز رقابت در سالن حضور داشتند و با تشویق، موجب ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر ملی‌پوشان برای پیروزی شدند.

اسماعیل‌پور با تقدیر از زحمات مربیان خود در این پیکارها اظهار داشت: جا دارد از زحمات خانواده خودم به ویژه پدرم تقدیر کنم چرا که موفقیتم را مدیون وی هستم.

وی با اشاره از آمادگی خوب بدنی خود در این رقابت‌ها عنوان کرد: در پنج مسابقه‌ای که به میدان رفتم تمامی حریفان قدر و قوی بودند اما با اتکا و دلگرمی به تماشاگران پیروز تشک بودیم.

قهرمان 2010 جهان درباره حذف کشتی از المپیک 2020 اظهار داشت: این تصمیم از سوی برخی از کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد که کشتی را نمی‌شناسند و علاقه‌ای به این ورزش ندارند.

اسماعیل‌پور در پایان خاطر نشان کرد: کشتی ورزش اول کشور و در خون و رگ ایرانی‌ها است و باید از حذف این رشته ورزشی از المپیک جلوگیری شود.

انتهای پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول