اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزیر ارشاد

مدیرکل ارشاد کرمان دبیر جشنواره‌ موسیقی‌ خلیج‌فارس‌ شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احمد سعیدی به عنوان دبیر جشنواره موضوعی موسیقی حماسی خلیج‌فارس منصوب شد.

مدیرکل ارشاد کرمان دبیر جشنواره‌ موسیقی‌ خلیج‌فارس‌ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طی حکمی از سوی ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به عنوان دبیر جشنواره موضوعی موسیقی حماسی خلیج‌فارس منصوب شد. 

برگزاری جشنواره فرهنگی خلیج فارس‌ از جمله مصوبات سومین سفر هیئت‌ دولت به استان هرمزگان است.

‌در متن حکم وزیر ارشاد آمده است: با نظر داشت به اهمیت این قلب تپنده ایران و نقش تعیین‌کننده آن در همه وجوه حیات اعتقادی و ملی این سرزمین‌‌ به موجب این حکم به عنوان «دبیر جشنواره موضوعی موسیقی حماسی خلیج فارس» منصوب می‌شوید و امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و هم‌فکری و همکاری دیگر اعضای‌ شورا در تحقق آرمان‌های بلند این تلاش ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید.

تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل ارشاد کرمان

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به دلیل تلاش در راستای به ثمر نشستن پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان عنبر‌آباد ‌تقدیر کرد.

مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرستان عنبرآباد پنجشنبه 26 بهمن ماه‌ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی و هنرمندان در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در متن این لوح تقدیر‌ آمده است «عزت و اعتلای گستره معنوی فرهنگ وامدار خلوص تعهد و همٌت انسان‌های بزرگی است که اصل توسعه و ارتقای این عرصه در قالب فعالیت‌ها و حمایت‌های ارزشمند فرهنگی به اعتبار درایت و تلاش آنان مجال بروز و تحقق می‌یابد».

در ادامه این متن بیان شده است «مایه مباهات است، تجلی پشتیبانی و عنایت بی‌دریغ حضرت عالی را در به ثمر نشستن‌ پروژه مجتمع فرهنگی و هنری عنبر‌آباد‌ ارج نهاده و با اهدای این سپاس‌نامه از راهبری اصولی و ارزشمندتان در این راستا ‌تجلیل به عمل آید».

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول