اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه موسیقی خاموش تهران:

رسانه‎ها به موسیقی توجهی ندارند

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه موسیقی خاموش تهران با انتقاد از رسانه‎ها به دلیل پوشش ندادن اخبار هنر موسیقی گفت: متاسفانه توجه رسانه‎ها به موسیقی کم است.

رسانه‎ها به موسیقی توجهی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آرمین جوانبخت بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: متاسفانه در مقایسه با فیلم توجه رسانه‎ها به موسیقی کم است.

وی افزود: چندین برنامه تلویزیونی درباره فیلم برگزار می‎شود، اما درباره موسیقی به اندازه پنج دقیقه هم برنامه‎ای ساخته نمی‎شود.

تاثیرگذاری موسیقی چند برابر از فیلم است

سرپرست گروه موسیقی خاموش تهران خاطرنشان کرد: اگر به موسیقی به اندازه فیلم در عرصه رسانه توجه شود، چند برابر بیشتر تاثیرگذار است.

جوانبخت ادامه داد: کم‌توجهی رسانه‎ها به موسیقی به اندازه‎ای است که آن‌ها حتی نسبت به پوشش خبری جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر هم کمتر اقدام می‎کنند.

به گفته وی، کم‎توجهی رسانه‎ای به موسیقی موجب لطمه و آسیب به این هنر می‎شود. 

گروه‎های موسیقی با حضور در جشنواره دغدغه مجوز، سالن و صدابرداری ندارند

سرپرست گروه موسیقی خاموش تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره بین‎المللی فیلم فجر اظهار داشت: حضور در جشنواره، موقعیت اجرا برای گروه‎های موسیقی ایجاد می‎کند.

جوانبخت اضافه کرد: با حضور در جشنواره، گروه‎های موسیقی دیگر دغدغه مجوز، سالن و صدابرداری را ندارند.

وی تاکید کرد: موسیقی نیاز به حمایت دولت دارد، دولت باید حمایت‎های خود از موسیقی در زمینه مجوز ضبط را افزایش دهد.

لازم به ذکر است، گروه موسیقی خاموش زمستان 1387 با هدف ضبط گروهی آلبوم‎های موسیقی ایرانی بدون سرپرست و با تکیه بر انسجام گروهی تشکیل شد، اما بنا بر ضوابط اداری گاهی یکی از اعضا را به عنوان سرپرست معرفی می‎کند.

بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر شامگاه پنجشنبه، بیست و ششم بهمن ماه 1391، با اجرای این گروه در دو بخش با عناوین «شب های ناباور» و «سحرخوانی» و در دو مقدمه دشتی و ابوعطا افتتاح شد.

جشنواره مذکور شامگاه شنبه، بیست و هشتم بهمن ماه 1391 با اجرای موسیقی گروه آوای زمین از هندوستان به کار خود در گرگان پایان می‎دهد.

انتهای پیام/2307/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول