اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گلستان منتشر کرد

گزارش تصویری بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر در گرگان

خبرگزاری فارس: بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر از 26 بهمن‌ماه به مدت سه روز همزمان با تهران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

گزارش تصویری بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این دوره از جشنواره چهار گروه موسیقی حضور داشتند که از مجموع چهار گروه، یک گروه از تهران، دو گروه از گلستان و یک گروه نیز از هندوستان برای شرکت در بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر در گرگان حضور پیدا کردند.

گروه خاموش به سرپرستی آرمین جوان‎بخت از تهران، گروه شهریار به سرپرستی قاسم غیرتمندان از گنبدکاووس و گروه آوای کتول به سرپرستی سیداحمد حسینی از علی‎آبادکتول در این جشنواره شرکت کردند.

 

 

 

 

 

 

گروه موسیقی آوای زمین به سرپرستی وحید آیریان از هندوستان نیز در این جشنواره حضور یافتند.

در این دوره از جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر به منظور معرفی هنرمندان و موسیقی بومی و محلی و توانمندی‎های موسیقی گلستان قبل از اجرای گروه‎ها، یکی از پیشکسوتان استان به اجرای موسیقی پرداخت.

تقی رفیع‎زاده و محمد نوری از گرگان، پرویز کیشی‎گرمرودی از گنبدکاووس و علی‎اکبر اصلانی از علی‎آبادکتول پیشکسوتان عرصه موسیقی استان در بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر حضور داشتند.   

بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر با اجرای تقی رفیع‎زاده، هنرمند پیشکسوت از گرگان و گروه خاموش از تهران افتتاح شد.

پس از سه روز رقابت مراسم اختتامیه نیز شامگاه شنبه با اجرای محمد نوری، هنرمند پیشکسوت از گرگان و گروه «آوای زمین» از هندوستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول