اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره ارشاد اسلامی کرمانشاه:

گروه‌های محلی موسیقی کرمانشاه روی ‌صحنه رفتند

خبرگزاری فارس: توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همزمان با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گروه‌های محلی موسیقی کرمانشاه در سینما آزادی به اجرای برنامه پرداختند.

گروه‌های محلی موسیقی کرمانشاه روی ‌صحنه رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در شب اول و دوم این جشنواره موسیقی گروه‌های محلی در سینما آزادی کرمانشاه برروی صحنه رفتند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، در شب اول این جشنواره گروه موسیقی نجوا به سرپرستی شهاب متقی‌فر به اجرای برنامه پرداخت که با اجرای دو قطعه حماسی و ارزشی فضای خاصی به اختتامیه جشنواره بخشید و روح حماسه و ایثار را تجلی بخشیدند.

در ادامه این مراسم، گروه کودکان رمز بار به سرپرستی بهزاد مرادی بر روری صحنه رفت و در پایان گروه خیام به سرپرستی سامان یزدانی به اجرای برنامه پرداختند.

در دومین شب این جشنواره نیز، گروه موسیقی صبا به سرپرستی ناصر ایرانپور، گروه آوا به سرپرستی علی احمدی، گروه بیداد به سرپرستی مسعود معذی و تنبور مهربان به سرپرستی مهدی کوهستانی به اجرای برنامه پرداختند.

شایان ذکر است: جشنواره موسیقی فجر از 26 تا 28 بهمن‌ماه در کرمانشاه به صورت استانی برگزار می‌شود و در شنبه 28 بهمن گروه اشتیاق با خوانندگی علیرضا قربانی ساعت 19 در سرسرای شهید بهشتی ورزشگاه آزادی به اجرای برنامه می‌پردازد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول