اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان:

بیش از 800 مهندس زن در نظام مهندسی لرستان عضو هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان گفت: بیش از 800 مهندس زن در سازمان نظام مهندسی لرستان عضویت دارند.

بیش از 800 مهندس زن در نظام مهندسی لرستان عضو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی حیدر عبدی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: برای نخستین بار انتخابات کمیته مشورتی بانوان مهندس در سطح استان لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 800 مهندس زن عضو سازمان نظام مهندسی لرستان هستند افزود: با توجه به توانمندی بانوان مهندس در رشته‌های مختلف تصمیم به راه‌اندازی این کمیته در راستای استفاده از این ظرفیت مهم گرفته شده است.

عبدی‌پور یادآور شد: با تشکیل این کمیته به دنبال این هستیم که از توانمندی مهندسان خانم در ارائه خدمات بهتر مهندسی به بانوان و همچنین اتخاذ راه کارهای مناسب در راستای پیگیری مسائل و حقوق بانوان مهندس گام برداریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان با اشاره به اینکه این کمیته از این پس به عنوان یکی از کمیته‌های تاثیرگذار نظام مهندسی ایفای نقش می‌کنند،‌افزود:‌این کمیته برای نخستین بار است که از ابتدای راه‌اندازی سازمان نظام مهندسی در لرستان تشکیل می‌شود و امیدواریم از جلسه‌های مشورتی این کمیته در راستای فعالیت‌های سازمان و همچنین مصوبات هیئت مدیره نهایت استفاده را ببریم. 

وی با اشاره به کاندیدا شدن 16 نفر برای نخستین انتخابات کمیته مشورتی بانوان مهندس گفت: از این تعداد هفت نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

عبدی‌پور در ادامه از برگزاری انتخابات گروه‌های تخصصی معماری و مکانیک نظام مهندسی لرستان خبر داد و گفت: این انتخابات روز گذشته در استان لرستان برگزار شده است.

وی افزود: طبق ماده 78 آئین نامه قانون نظام مهندسی هیئت‌ مدیره نظام مهندسی لرستان موظف به تشکیل گروه‌های تخصصی در رشته‌های اصلی عمران، معماری،‌مکانیک، برق، شهرسازی،‌نقشه‌برداری و ترافیک است.

رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان با بیان اینکه در این راستا انتخابات در رشته‌های نقشه‌برداری، شهرسازی و برق انجام شده است، گفت: همچنین نتایج انتخابات دو رشته معماری و مکانیک حداکثر ظرف مدت 24 ساعت اعلام می‌شود.

عبدی‌پور خاطر نشان کرد: کمیته تخصصی عمران نیز با توجه به آمار اعضای این رشته در جلسه مجمع عمومی برگزار و تعیین می‌شود.

انتهای پیام/2304/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول