اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان:

بدخلقی‌های سیاسی مسئولان به نفع مردم و نظام نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان گفت: بدخلقی‌های سیاسی مسئولان به نفع مردم و نظام نیست و هرگونه تنش، تفرقه‌افکنی خیانت به آرمان‌های شهدا و انقلاب است.

بدخلقی‌های سیاسی مسئولان به نفع مردم و نظام نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی کریمیان در نشست با مسئولان دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های آزاد گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با قدردانی از حضور دانشگاهیان فرهیخته در راهپیمایی 22 بهمن و حماسه‌آفرینی مردم فهیم گیلان اظهار کرد: ولایت فقیه نعمتی است که خداوند منان آن را برای ملت شهید پرور ایران به ودیعه گذاشته است.

وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه ایران اسلامی با توکل بر خداوند و توجهات ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمام نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را منحل کرده‌اند، افزود: مردم ایران دست در دست یکدیگر در راستای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام‌های بلندی برداشتند.

کریمیان، بدخلقی‌های سیاسی مسئولان را به ضرر مردم و نظام خواند و گفت: هرگونه تنش، تفرقه‌افکنی و به بازی گرفتن احساسات مردم خیانت به آرمان‌های شهدا و انقلاب است.

وی با ابراز تاسف از بداخلاقی ناخواسته سیاسی توسط برخی از مسئولان که موجب تنش در راس قوا و ناراحتی مقام معظم رهبری و خانواده‌های ایثارگر و دل سوخته انقلاب شد، تصریح کرد: از مسئولان خواستاریم تا فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار داده و در راستای حفظ آرامش و با در نظر گرفتن عزت ملی، انرژی و توان خود را در راستای برطرف کردن مسائل معیشتی مردم به‌کار گیرند.

این مسئول به نمایندگی از تمام اساتید دانشگاه‌های آزاد گیلان با اعلام حمایت قاطعانه و همه‌جانبه از بیانات ارزشمند و اندیشمندانه مقام معظم رهبری، رؤسای قوای کشور را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه‌های زورمدارانه آمریکا و عوامل فتنه‌گر دعوت کرد و افزود: استادان دانشگاه‌ها از این پس در برابر تفرقه‌افکنی و به بازی گرفتن احساسات مردم و چنین رفتارهایی از طرف مسئولان سکوت نمی‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی در منطقه 17، خواستار تقویت نشریات دانشجویی شد و خاطرنشان کرد: دوره‌های معرفت‌افزایی اساتید نیز باید با همکاری مسئولان فرهنگی در دانشگاه‌ها برگزار شود.

به گزارش فارس، در پایان نشست مذکور هر یک از مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان نظرها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/2300/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول