اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی شهر:

حمایت رهبر انقلاب از بعضی مسئولان نباید آنها را دچار کبر و غرور کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خمینی شهر گفت: مقام معظم رهبری در گذشته از بعضی مسئولین حمایت کردند و مسئولان امروز این را استنباط کردند که دیگر مورد تائید نظام و رهبری هستند و همین مسئله مایه کبر و غرور آنها شد.

حمایت رهبر انقلاب از بعضی مسئولان نباید آنها را دچار کبر و غرور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام عباس رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خمینی شهر اظهار کرد: رهبری عاشقاه و زیبا با مسئولین نظام سخن گفتند و دل هر انسانی در این حال برای غربت و قلب صبور رهبر انقلاب به درد می‌آید.

وی افزود: امروز بعضی از مسئولین به خود مغرور شده‌اند که نباید مسئولین به گونه‌ای عمل کنند که مسائل آنها باعث اذیت و آزار و نگرانی مقام معظم رهبری شود.

وی خطاب به مسئولین و سران نظام گفت: اخطار رهبری معنای زیادی دارد، مراقب باشید اگر اختلافات شما به جای باریک کشید رهبری تصمیم دیگری خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولین و مردم باید از اصل نظام مراقبت کنند و گوش به فرمان رهبری باشند و تحت تأثیر اختلافات ایجاد شده قرار نگیرند و ملاک عمل، مواضع ولی فقیه است.

امام جمعه خمینی‌شهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولین نظام گفته بودند مچ‌گیری نکنید، گفت: با اختلافات خود باعث نگرانی مردم نشوید و دعوای خود را به مردم نکشانید.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین تفاوتی که نظام ما با دولت‌های‌ کشورهای دیگر دارد اخلاق‌مداری است، نمایندگان و مسئولین ما با معیارهای اخلاقی زیادی انتخاب می‌شوند، این‌گونه مباحث خارج جایگاه مجلس و دولت است.

حجت‌الاسلام رحیمی بیان داشت: آنچه درد‌آور است این است که اختلافات مسئولین و سران قوا، خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگاه شده است.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راه‌پیمائی 22 بهمن امسال گفت: رسانه‌های خارجی و بیگانه عظمت حضور مردم را ندیدند، ولی به حادثه درگیری مثل قم پرداختند، مسائل حاشیه‌ای عظمت حضور مردم در راهپیمائی امسال را تحت‌الشعاع قرار داد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول