اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد

رضایت‌مندی مسئولان و شهروندان کرج از اجرای طرح زوج و فرد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز رضایت‌مندی حداکثری مسئولان و شهروندان کرجی از اجرای طرح زوج و فرد خودروها خبر داد.

رضایت‌مندی مسئولان و شهروندان کرج از اجرای طرح زوج و فرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، محمدرضا خسروی افزود: طرح زوج و فرد خودروها در کلانشهر کرج به مدت یک ماه از مورخه اول اسفند ماه الی 30 اسفند ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازماندهی عبور و مرور به ویژه در کلانشهرها در گرو تعامل و همکاری میان سازمان‌ها، نهادهای مختلف و مردم می‌باشد البته نباید فراموش کرد که در این میان علاوه بر تعامل دوسویه بین پلیس و شهروندان نقش فرهنگ زندگی شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسئول افزود: شورای ترافیک استان البرز در راستای کاهش بار ترافیک کلانشهر کرج و همچنین کاهش آلاینده‌های جوی اقدام به اجرایی کردن طرح زوج و فرد خودروها از اول اسفند ماه به مدت یک ماه کرده است.

خسروی با اشاره به بازخورد چند روزه طرح زوج و فرد اظهار داشت: خوشبختانه این طرح با استقبال خوب مردم مواجه شد و نظرسنجی که طی این دو روزه توسط اداره برآورد و مطالعات اجتماعی این معاونت از شهروندان و مسئولان اجرایی استان به عمل آمد نشان از آن دارد که این طرح در گام اول موفقیت‌آمیز بوده است و رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: اجرایی شدن این طرح در ظاهر برای برخی از شهروندان مشکلات مقطعی را در پی خواهد داشت اما چنانچه با دید وسیع و کارشناسانه به موضوع نگاه کنیم درخواهیم یافت که این طرح در طولانی مدت به نفع شهروندان خواهد بود و ثمرات متعددی از جمله کاهش بار ترافیک سطح شهر، کاهش آلاینده‌های جوی، کاهش آمار تصادفات، مدیریت زمان، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و... را به همراه خواهد داشت.

خسروی افزود: حضور مردم در کنار پلیس و مشارکت آنان همواره یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت‌آمیز بودن مأموریت‌ها و طرح‌های پلیسی بوده است و در این طرح نیز نقش و همکاری مردم انکارناپذیر است و هر اندازه با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری و مساعدت داشته باشند به همان میزان موفقیت این طرح تضمین شده خواهد بود.

وی در پایان، با اشاره به همکاری خوب مردم در طول اجرای این طرح گفت: پلیس استان البرز از همه شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که نهایت همکاری و مساعدت را با مأموران داشتند تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول