اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری مرکز آموزش علمی کاربردی بازرگانی آذربایجان غربی اعلام کرد

ارتقای سطح آموزش با انتقال تجربه بین دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری مرکز آموزش علمی کاربردی بازرگانی آذربایجان غربی گفت: برای بالا بردن سطح آموزشی مراکز علمی کاربردی باید تجربیات بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی کاربردی انتقال یابد.

ارتقای سطح آموزش با انتقال تجربه بین دانشگاه‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری مرکز آموزش علمی کاربردی بازرگانی آذربایجان غربی گفت: برای بالا بردن سطح آموزشی مراکز علمی کاربردی باید تجربیات بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی کاربردی انتقال یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عبادالله اکبری صبح امروز در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری مرکز آموزش علمی کاربردی بازرگانی آذربایجان غربی، اظهار داشت: مراکز علمی و کاربردی با هدف ارتقای سطح مهارتی و کاربردی کردن علوم راه‌اندازی شده‌اند و سازمان صنعت، معدن و تجارت گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته است.

وی با بیان اینکه این مراکز سبب شده تا افرادی که وارد این دانشگاه می‌شوند به صورت کاربردی با موضوعات و مباحث آشنا شوند، تصریح کرد: در این زمینه باید دانشجویان و مدرسان بیش‌تر تلاش کنند.

اکبری با اشاره به هدف راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی بازرگانی آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: این مرکز با هدف ارتقای توانمندی دانشجویان این مرکز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه عمده دانشجویان این مرکز را کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: با این روند پیش‌بینی می‌شود پس از گذشت چند سال تحول عظیمی در عملکرد علمی کارکنان این دانشگاه را شاهد باشیم.

اکبری انتقال تجربه بین دانشگاه‌ها را برای ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان مؤثر دانست و افزود: به منظور استفاده از تجربیات سایر مراکز علمی کاربردی در استان باید زمینه انتقال تجربیات این مراکز فراهم شود تا شاهد ارتقای سطح آموزشی این مراکز باشیم.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول