اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

دانشگاه ملایر میزبان 4 همایش ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: سال آینده دانشگاه ملایر میزبان چهار همایش ملی و همچنین دومین کنفرانس ملی انگور و کشمش خواهد بود.

دانشگاه ملایر میزبان 4 همایش ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی بعد از ظهر امروز در نخستین همایش ملی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و تولید ملی در ملایر اظهار داشت: پس از فراخوان این همایش 135 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد که بعد از داوری 90 مقاله در بخش شفاهی و پوستر پذیرفته شد.

وی ادامه داد: از این تعداد 70 مقاله ثبت نهایی شد که 40 مقاله در بخش پوستر و 30 مقاله نیز در بخش شفاهی در دو بخش مجزا همزمان با برگزاری همایش ارائه شدند.

رئیس دانشگاه ملایر خاطرنشان کرد: این مقالات در شش محور حفظ و توسعه اکوسیستم‌های طبیعی، مدیریت منابع آب در حوزه‌های آبخیز، کاربردهای سنجش از دور در آبخیزداری، سرمایه‌گذاری، تولید ملی و توسعه،  اکوتوریسم و مسایل اقتصادی ـ اجتماعی حوزه‌های آبخیز و تغییر اقلیم و آبخیزداری، ارائه شدند.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری غیر اصولی و ناصحیح بشر از منابع طبعیی تصریح کرد: این رفتار ناصحیح محیط زیست را به طور جدی مورد تهدید قرار داده است.

امانی عنوان کرد: امروز وظیفه همه ما مدیریت صحیح، جامع و کامل با برنامه‌ریزی‌های منسجم برای محیط زیست است و در عرصه کنونی، جنگ با طبیعت را باید کنار بگذاریم.

وی با بیان اینکه تخریب منابع طبیعی و عریان ساختن جنگل‌ها و مراتع اگر از سر جهل باشد، نتیجه یکسانی دارد و فردا را به ویرانی می‌کشاند، گفت: ما باید تنها به فکر خودمان نباشیم و برای آیندگان و نسل‌های بعد نیز منابع باقی بماند.

رئیس دانشگاه ملی ملایر گفت: در این راستا، دانشگاه ملایر در سال تولید ملی، نخستین کنفرانس ملی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز را با نگرش بر تولید ملی برگزار کرده و این نهمین همایش ملی دانشگاه ملایر از سال گذشته تاکنون است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال آینده نیز دانشگاه ملایر میزبان چهار همایش ملی و همچنین دومین کنفرانس ملی انگور و کشمش خواهد بود.

انتهای پیام/89013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول