اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی ساختمان خوزستان:

60 درصد مصالح ساختمانی کشور فاقد نشان استاندارد است

خبرگزاری فارس: رئیس نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: تنها 40 درصد از مصالح ساختمانی موجود در کشور استانداردسازی شده و هنوز 60 درصد دیگر از مصالح ساختمانی فاقد استاندارد است.

60 درصد مصالح ساختمانی کشور فاقد نشان استاندارد است

فرخ شیخ‌الاسلام در حاشیه همایش آشنایی با استانداردهای مصالح ساختمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: تاکنون تنها 40 درصد از مصالح ساختمانی موجود استانداردسازی شده است و 60 درصد دیگر مصالح فاقد استاندارد است که این امر ساخت ساختمان با شرایط ایده‌آل را دشوار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های ارائه شده در این زمینه دائمی است، تاکید کرد: آموزش‌های ارائه شده در این زمینه دائمی است و تداوم این آموزش‌ها می‌تواند در راستای بهبود شرایط ساخت و ساز در سطح شهرهای استان خوزستان موثر باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این همایش‌ها ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: این همایش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و در سایر شهرهای خوزستان برگزار خواهد شد.

*10 هزار عضو داریم

رئیس نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار کرد: در شرایط کنونی نظام مهندسی ساختمان خوزستان 10 هزار عضو دارد که بخشی از این تعداد در حال فعالیت در عرضه ساخت و ساز ساختمان هستند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی 5 هزار نفر دارای پروانه فعالیت در نظام مهندسی ساختمان خوزستان وجود دارد و 5 هزار نفر دیگر از در حال طی شرایط لازم و آزمون‌های ضروری به منظور اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه هستند.

وی خاطر نشان کرد: استاندارد نبودن مصالح تنها در کیفیت ساختمان‌های ساخته شده تاثیر می‌گذارد و باید در اسرع وقت در راستای استانداردسازی مصالح موجود در بازار تلاش کنیم.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول