اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور در اردبیل انجام شد

رقابت 49 پزشک برای راهیابی به نظام پزشکی

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور انتخابات نظام پزشکی اردبیل با رقابت 49 پزشک در اردبیل نیز در حال انجام است.

رقابت 49 پزشک برای راهیابی به نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس نظام پزشکی اردبیل عصر امروز در جریان بازدید از محل برگزاری انتخابات در بیمارستان بوعلی اردبیل اظهار داشت: در این انتخابات 49 نفر کاندیدا در گروه‌های مختلف پزشکی اعم از پزشکان عمومی و تخصصی، دندان‌پزشکان، داروسازان، متخصصان پروانه‌دار، گروه‌های مامایی و علوم آزمایشگاهی با هم رقابت می‌کنند تا از بین آنها 17 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید نظام پزشکی در اردبیل انتخاب شوند.

منصور جعفری خاطرنشان کرد: این انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا 17 عصر ادامه دارد و استقبال گروه‌های مختلف پزشکی از این انتخابات تاکنون مطلوب بوده و امیدواریم این حضور زمینه شکل‌گیری یک نظام پزشکی قوی و مقتدر را فراهم آورد.

وی یادآور شد: امیدواریم با افزایش حضور گروه‌های مختلف پزشکی در این انتخابات افراد راه یافته ما به شورای عالی نظام پزشکی کشور به سه نفر برسد تا بتوانیم رسالت و مسئولت خود را به شایستگی در دفاع از حق و حقوق پزشکان و گروه‌های مختلف دیگر انجام دهیم.

رئیس نظام پزشکی اردبیل گفت: در این انتخابات 31 نفر در گروه پزشکی، سه نفر در گروه دندان‌پزشکی، چهار نفر در گروه داروسازی، چهار نفر در گروه مامایی، یک نفر در علوم آزمایشگاهی و شش نفر نیز به عنوان متخصصان پروانه‌دار با هم رقابت می‌کنند و به نظر می‌رسد در این رقابت شایسته‌ترین و اصلح‌ترین افراد حضور تاثیر‌گذاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری با اشاره به اینکه نتایج انتخابات تا آخرین ساعات امروز اعلام می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده پزشکان حضور شایسته‌ای داشته باشند تا اقتدار و صلابت این مجموعه غیر‌دولتی اما تاثیر‌گذار در روند حرکتی جامعه پزشکی را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62005/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول