اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سرباز خبر داد

پایان شرارت 3 شرور در شهرستان سرباز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سرباز گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سرباز، 3 نفر از افراد شرور این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

پایان شرارت 3 شرور در شهرستان سرباز

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا افشاری اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سرباز در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر ایجاد شرارت، زورگیری و تجاوز به عنف توسط سه شرور در این شهرستان اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی، موفق شدند در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه سرکرده این افراد به نام «جابر.ص» که حدود چند ماه از آزادی وی از زندان نگذشته بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سرباز ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی ضمن اعتراف به خرید و فروش مشروبات الکلی به چندین فقره تجاوز به عنف و همچنین فیلمبرداری از صحنه‌های شرارت با همدستی افرادی به نام‌های «حفیض.د  و چنگیز.الف» اعتراف کرد.

افشاری بیان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده متهم و همدستان وی 11 فقره شرارت، سرقت، خروج غیرمجاز از مرز، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، تجاوز و ورود به عنف و ضرب و جرح را در سوابق کیفری خود دارند.

وی بیان داشت: متهم و همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/75002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول