اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

بیمه واحدهای مسکونی آرامش خاطر شهروندان شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بیمه واحدهای مسکونی شهروندان استان طی سال‌جاری اسباب آرامش روحی و روانی آنان را فراهم ساخته است.

بیمه واحدهای مسکونی آرامش خاطر شهروندان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ قاسم سمیعی در جلسه کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی، تأمین و توزیع ماشین‌آلات، آواربرداری ساختمان‎ها، آتش‌نشانی، مواد خطرناک و انتقال و تدفین متوفیان گلستان با تشکر از شهرداران استان اظهار داشت: اجرای بیمه همگانی اماکن تجاری و مسکونی در استان مرهون تلاش شهرداران استان است که با احساس وظیفه به این آرزوی بزرگ جامه عمل پوشاندند.

دو شهر هنوز شهروندان خود را بیمه نکرده‎اند

وی ادامه داد: تنها دو شهر در استان این کار ارزشمند را انجام نداده‎اند که انتظار می‎رود نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اتمام شرح وظایف کارگروه خاطرنشان کرد: در دو جلسه قبل شرح وظایف کارگروه تدوین و به اتمام رسیده و در این جلسه برای روان‎سازی فعالیت کارگروه، راهکارهایی ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

تقسیم کارگروه به زیر کارگروه‎های تخصصی

سمیعی تصریح کرد: با توجه به عنوان طولانی این کارگروه تصمیم گرفته شد، کارگروه به زیرگروه‎های تخصصی تقسیم شود.

وی یادآور شد: زیرگروه بیمه، زیرگروه بازتوانی، انتقال و تدفین متوفیان، زیرگروه بازسازی تأمین ماشین‎آلات، آواربرداری و زیرگروه آتش‎نشانی و مواد خطرناک از جمله چهار زیرگروهی هستند که در ذیل کارگروه نقش‎آفرینی می‎کنند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به مسئولان این زیرگروه‎ها عنوان کرد: شورای هماهنگی بیمه‎های استان، اداره‌کل بهزیستی استان، راه و شهرسازی استان و دفتر شهری استانداری به ترتیب مسئولیت زیرکارگروه‎های یاد شده را بر عهده دارند.

حکم رؤسای زیر کارگروه توسط معاون عمرانی استاندار گلستان صادر می‎شود

سمیعی بیان داشت: در جلسه مقرر شد، رئیس هر زیرکارگروه پس از ابلاغ حکم توسط معاون عمرانی استاندار گلستان در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه زیرکارگروه خود اقدام کند.

وی اذعان داشت: در این جلسه همچنین مصوب شد، شرح وظایف کارگروه اصلی با آخرین اصلاحات برای اجرا برای اعضای کارگروه ارسال شود.

در فصل پنجم آیین‌نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، تعداد 14 کارگروه پیش‎بینی شده که حکم ریاست هر کارگروه در استان‎ها توسط استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ابلاغ می‎شود.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول