اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت وام کارگشایی به بانوان سرپرست خانوار در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: وام کارگشایی به بانوان سرپرست خانوار در آذربایجان غربی پرداخت می‌شود تا نسبت به رفع مشکلات مختلف خود اقدام کنند.

پرداخت وام کارگشایی به بانوان سرپرست خانوار در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جلال حسین‌زاده ظهر امروز در آئین اختتامیه همایش علمی تخصصی ارتقای سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار که در تالار شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار در راستای حل مشکلات آنها پرداخت وام کارگشایی است که این مبالغ در قالب وام کار انگیزی، کارگشایی، درمان و .. به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای خودکفایی و اشتغال بانوان نیز تلاش می‌شود، افزود: این نهاد با الهام از تعالیم شرع مقدس سعی دارد اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را به زنان سرپرست خانوار ارائه کند، به طوری که کمیته امداد آذربایجان غربی با ایجاد زمینه دریافت وام‌های خودکفایی، مشاغل خانگی و از طریق ارائه دادن آموزش‌های لازم، پشتیبانی فنی در راستای خوداشتغالی بانوان اقدام می‌کند.

وی تامین جهیزیه فرزندان و کمک به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار را یکی دیگر از خدمات برجسته کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام محبوب‌ترین تشکل خانواده بوده و بهترین اقدام نیز ازدواج و مساعدت مالی در این زمینه است، بنابراین کمیته امداد نیز با تامین جهیزیه فرزندان زنان سرپرست خانوار و با ارائه بسته‌های تشویقی مانند کمک هزینه ازدواج، استمرار پوشش درمانی بیمه، اعطای وام و .. زنان را به ازدواج مجدد ترغیب می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بانوان سرپرست خانوار زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با قرار دادن زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی، آینده آنها را به بهترین شکل ممکن تضمین می‌کند تا با مشکلات مالی زیادی مواجه نشوند و با فراغت بیشتری به امور تربیتی و پرورشی فرزندان خود رسیدگی کنند.

انتهای پیام/61002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول