اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش ملی اقتصاد مقاومتی عنوان شد

عشریه: در برخی بانک‌ها تا 32 درصد سود وام پرداخت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه در برخی بانک‌ها تا 32 درصد سود تسهیلات بانکی پرداخت می‌کنیم، گفت: تورم هم 25 درصد است.

عشریه: در برخی بانک‌ها تا 32 درصد سود وام پرداخت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا عشریه ظهر امروز در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های هتل سالاردره، اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی امروز عرض می‌کند که از آنچه دستگاه نظارتی در حوزه کار و تولید، تخلف تشخیص داده است، دفاع نمی‌کنیم و خودمان هم در این زمینه شاکی هستیم.

وی ادامه داد: اما امروز گرفتار مصیبت بزرگی شده‌ایم و آن این است که بانک‌ها همه ما را به یک چشم می‌بینند.

عشریه خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی استان آمادگی دارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، از تولیدکنندگان واقعی حمایت کند و متخلفان را از سرمایه‌گذاران واقعی جدا کنیم.

وی با بیان اینکه به اقتصاد مقاومتی آنچه که مد نظر رهبری بوده است در 11 ماه اخیر دست پیدا نکردیم، ادامه داد: از زمانی که رهبری در ابتدای سال شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مطرح کردند ما تولیدکنندگان با قبول همه مشکلات، می‌خواهیم به این فرمایشات جامه عمل بپوشانیم.

عشریه با بیان اینکه ما حرف نمی‌زنیم، بلکه عمل می‌کنیم، افزود: آنهایی که در خلیج فارس تصور می‌کنند با فشار آوردن بر مردم، این مردم را در مقابل نظام قرار داده و به هدف خود که براندازی است، دست می‌یابند می‌گوییم که ما تولیدکنندگان نمی‌گذاریم آنها به هدف خود برسند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خاطر نشان کرد: ما سربازان اقتصادی هستیم که در خط مقدم جبهه قرار داریم و هر لحظه امکان دارد دشمن ما را از بین ببرد و باید مورد حمایت قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه مدیران بانک‌های استان در حد مقدورات استان، کار می‌کنند، گفت: مشکلات ما، مشکلات کشوری است. فشار دیگری که ما را از پای درمی‌آورد و ناخواسته ممکن است دشمن را به هدف برساند، مشکلات مالی است که داریم.

وی ادامه داد: امروز کسانی مشغول کار هستند که مشکل مالی نداشته و اشتغال را حفظ می‌کنند اما چون ضامن واحدهای دیگر شده‌اند، از پای درمی‌آیند.

عشریه خاطر نشان کرد: امروز ستاره‌دار شدن این واحدها در بانک‌ها مرسوم شده است.

وی با بیان اینکه در برخی بانک‌ها تا 32 درصد سود تسهیلات بانکی پرداخت می‌کنیم، گفت: تورم هم 25 درصد است و می‌دانیم با حقوق 400 هزار تومانی، کارکنان ما راه به جایی نمی‌برند اما ما هم توان ماندنی نداریم.

عشریه یادآور شد: برخی کارشکنی‌ها در داخل، ناخواسته دشمن را به هدف می‌رساند.

انتهای پیام/86007/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول