اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتخابات وزارت کشور:

«انتخابات» سرمایه جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتخابات وزارت کشور انتخابات را سرمایه جمهوری اسلامی ایران خواند و بر برگزاری باشکوه آن در کشور تاکید کرد.

«انتخابات» سرمایه جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن‌علی نوری ظهر امروز در هشتمین همایش توجیهی آموزشی مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات سرمایه نظام اسلامی که برگزاری مؤثر آن ناکامی دشمنان را استمرار می‌بخشد.

وی با بیان اینکه مسئولان برای اجرای بهتر انتخابات وظیفه خطیری برعهده دارند، افزود: مردم ایران در راه انقلاب خون‌های زیادی را اهدا کردند و این امر رسالت و وظیفه مسئولان را سنگین‌تر و خطیرتر کرده است.

وی عنوان کرد:از روز بعد از 22 بهمن ماه 57 توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی با اولویت قراردادن شکست نهضت انقلاب آغاز شد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور تصریح کرد: گرامیداشت سالروز پیروز انقلاب فرصتی برای غبارزدایی خاطرات و مرور داشته‌ها و اینکه کجا بودیم، هستیم و به کجا خواهیم رسید، است.

وی عنوان کرد: بخش زیادی از آرمان‌های انقلاب با دانستن اینکه اکنون در چه جایگاهی قرار داریم محقق می‌شود

مدیرکل انتخابات وزارت کشور اظهار داشت: همچنان که بارها در کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان شده است، این نهضت اسلامی صاحب دارد و این پرچم که زمینه‌ساز حکومت حضرت حجت است باید به دست این امام بزرگوار برسد.

نوری با بیان اینکه برای تشکیل تمدن نوین اسلامی باید مراحل مختلفی را پشت سرگذاشت، بیان داشت: ایران اسلامی تاکنون چند مرحله از مراحل تشکیل تمدن نوین اسلامی را با موفقیت سپری کرده است.

وی مرحله نخست تشکیل تمدن اسلامی که در ایران ایجاد شده است را تحقق انقلاب خواند و تصریح کرد: نظام‌سازی و ایجاد تشکل نیز از دیگر مراحل ایجاد تمدن اسلامی است.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات کشور ما داشتن قانون اساسی برگرفته از اسلام و سنت و ارزش‌های دینی است.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور خاطرنشان کرد: مرحله سوم ایجاد تمدن اسلامی فراهم کردن مسیر و بسترسازی تشکیل دولت اسلامی است که ایران در این مرحله با فراز و نشیب‌های زیادی در تطبیق عملکرد دولت‌ها مواجه شد.

نوری با اشاره به اینکه زمانی‌که نظام‌مندی کشور ما مبتنی بر چارچوب مستحکمی شد انقلاب شکل گرفت، عنوان کرد: تنها جایی که دشمن می‌توانست ایجاد مانع و موجب کاهش سرعت پیشرفت ایران شود اختلال در ساختار دولت اسلامی‌مان بود.

وی اظهارداشت: در طول سال‌های بعد انقلاب در کشور شاهد به سخره گرفته شدن فرهنگ جهاد و شهادت، به یغما رفتن ارزش‌ها و باورهای دینی و نام‌بردن از بسیجیان به عنوان خشونت‌طلبان از سوی معاندین بوده‌ایم.

نوری ادامه داد: دشمن نقاط قوت و پایه‌های اساسی دولت جمهوری اسلامی را که ولایت فقیه، اسلام و مردم است به خوبی تشخیص داده و همواره در این راستا قصد ضربه‌زدن به کشور ما را داشته و دارد.

وی عنوان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر دولت نهم هیچ کاری نکرده باشد همین که ارزش‌های انقلاب را بار دیگر احیا و در مدار قرار داد، برای کشور برکت است.

نوری تصریح کرد: زمانی که دولت در مدار حکومت اسلامی قرار گیرد فاصله بین مردم و مسئولان کم، رفاه و آسایش و عدالت در تمامی ارکان جامعه گسترش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق موارد مذکور مرزهای جغرافیایی در هم شکسته و انگیزه حکومت اسلامی در تمام دنیا ایجاد خواهد شد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: استکبار جهانی با آگاهی از این مهم که موفقیت و پیشرفت ایران در تمامی زمینه‌ها موجب نابودی حکومت‌های دیکتاتوری در دنیا و معطوف شدن تمامی مسلمین به سمت ام‌القرای جهان اسلام می‌شود اقدام به ایران هراسی و اسلام هراسی می‌کند.

وی خطاب به مسئولان گفت: برای تحقق جامعه اسلامی باید زمینه‌ساز و پایه‌گذار باشیم و پیروی خود را از ولایت به اثبات برسانیم.

گفتنی است، این دوره‌ توجیهی آموزشی به مدت دو رو با حضور فرمانداران و بخشداران استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام در سنندج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/79003/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول