اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

کسب اعتماد عمومی مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان کسب اعتماد عمومی را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات ذکر و بر آشنایی کامل این افراد با قوانین انتخابات تاکید کرد.

کسب اعتماد عمومی مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در هشتمین همایش توجیهی آموزشی مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که برگزاری انتخابات گوناگون و همه پرسی‌ها برعهده وزارت کشور است اما این وزارتخانه به تنهایی قادر به اجرای این رسالت مهم نیست و در این راستا به همکاری و همراهی تمامی مسئولان و مردم نیاز دارد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری نخستین دوره انتخابات کشور با حضور حداکثری مردم برگزار شد و خوشبختانه در طول 34 سال از عمر انقلاب تمامی انتخابات با شرکت پرشور و گسترده مردم برگزار شده است.

وی خطاب به فرمانداران و بخشداران ادامه داد: کسب اعتماد عمومی مردم از مهم‌ترین وظایف فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: اشرافیت کامل بر قانون انتخابات، حرکت بر طبق برنامه‌ زمان‌بندی شده، حفظ بی‌طرفی و شناسایی اشکالات موجود در انتخابات گذشته و تلاش در برگزاری انتخابات سالم از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مجریان انتخابات قرار گیرد.

حسن‌زاده به کسب رتبه ششم کردستان در برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: کسب این رتبه حاکی از تلاش شبانه‌روزی فرمانداران و بخشداران استان بوده است که انتظار می‌رود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رتبه استان در برگزاری انتخابات ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همواره به دنبال ناامن کردن انتخابات و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان در ایران اسلامی است، گفت: علارخم مرزی بودن کردستان و تمامی شیطنت‌های دشمنان و ضد انقلاب میانگین حضور مردم استان در انتخابات 3 تا 4 درصد از میانگین کشوری بیشتر بوده است.

به گفته وی مردم کردستان در آخرین دوره برگزاری انتخابات در کشور 64.71 درصد مشارکت داشتند که نسبت به دوره‌های گذشته 30 درصد رشد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: برای برگزاری دهمین دوره انتخابات بیش از 8 هزار ساعت دوره آموزشی در استان برگزار شد.

حسن‌زاده در پایان با اشاره به فتنه سال 88 که بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت، خاطرنشان کرد: مردم کردستان در فتنه 88 هیچ نقشی نداشتند و این خود گواهی بر حس وفاداری مردم این استان است.

انتهای پیام/79003/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول