اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ارائه آمارهای نادرست نوعی اعتیاد است / مدیران استانی آزادی عمل را از شهرستان‌ها نگیرند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتیاد به مواد مخدر را بیماری دانست و گفت: ارائه آمار غیر واقعی از سوی مدیران نیز نوعی اعتیاد بوده و بیماری است.

ارائه آمارهای نادرست نوعی اعتیاد است / مدیران استانی آزادی عمل را از شهرستان‌ها نگیرند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است مدیران در همه حال و بیش از همه در وضعیت کنونی که دشمن محاصره اقتصادی را سرلوحه کار قرار داده تبعیض و تفاوت میان نیروهای خود قائل شوند، اظهار کرد: حق نداریم به هر دلیل در پرداخت اضافه‌کاری‌ها برخی را تا نهایت ممکن مورد لطف قرار داده و برخی را نیز مورد بی‌توجهی و بی‌عدالتی قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در همه جای دنیا اعتیاد را بیماری تلقی می‌کنند، ادامه داد: ما نیز باید نگاهی متفاوت به معتاد داشته باشیم و همواره فکر نکنیم که معتاد یک مجرم یا تبهکار است.

صابری در همین زمینه افزود: همان‌گونه که یک بیمار آپاندیستی پس از طی مرحله بیماری و رجوع به جامعه مورد مهربانی و تفقد قرار می‌گیرد یک معتاد نیز بعد از پاک شدن از این بیماری باید مورد توجه و احترام قرار گیرد.

وی اعتیاد را نه تنها در مواد مخدر بلکه در بسیاری از زمینه‌ها از جمله بازی با کامپیوتر دانست و در پاسخ به مدیری که بازی با تلفن همراه را نیز اعتیادآور معرفی کرده بود، بیان کرد: بله همه این‌ها اعتیاد است و از همه اعتیادها بدتر ارائه آمارهای غیر واقعی است.

صابری که در این نشست از هر دری با مدیران سخن می‌گفت در ادامه به لزوم اندیشه بیشتر از سوی مدیران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سخن به میان آورد و گفت: اولویت برای همه ما قبل از فکر کردن به پروژه‌های جدید باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد و مردم  و افکار عمومی هم از ما چنین چیزی را طلب می‌کنند.

وی از لزوم استارت زدن برنامه‌های سال آینده به مدیران تأکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای آماده باشیم تا در صورت وصول ابلاغیه‌ها کارها را با جدیت انجام دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را نماز جمعه دانست و تصریح کرد: بسیاری از کارهایی را که مدیران در آن گیر کرده‌اند می‌توانند با یک جمله امام جمعه در تریبون نماز جمعه از آن‌ها رفع مشکل کنند.

صابری حضور مسئولان در نماز جمعه را ضروری دانست و بیان کرد: مردم باید مدیران را در نماز جمعه ببینند و حضور آن‌ها در این آیین بزرگ سیاسی و عبادی نشان دهنده تعهد آن‌ها به نظام و وظایفی است که بر عهده دارند.

وی در ادامه لزوم توجه بیشتر به شهرستان‌ها را خواستار شد و گفت: هنگامی در شهرستان‌ها کارها به خوبی انجام می‌شود که مدیران استانی به مدیران خود در شهرستان‌ها بیشتر بها داده و آن‌ها را در برخی چارچوب‌ها محصور نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خود را از جمله مدیرانی دانست که به همه نامه‌ها اعم از بی‌امضا و با امضا پاسخ می‌دهد و در ادامه یادآور شد: مدیران از این‌گونه نامه‌هایی که به دست ما می‌رسد و گاها در آن‌ها از مدیران انتقادات زیادی می‌شود واهمه نداشته باشند زیرا هر که را پاک است از محاسبه چه باک است.

انتهای پیام/2571/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول