اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سهم ناچیز 48 درصدی خدمات‌دهی بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر در کشور 500 نوع خدمات دولت قابل واگذاری به بخش خصوصی است که در این استان سهم ناچیز 48 درصدی خدمات‌دهی بخش خصوصی را شاهد هستیم.

سهم ناچیز 48 درصدی خدمات‌دهی بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، محمدجعفر لرستانی صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دولت در راستای کاهش حجم خود و تصدی‌گری، 500 نوع از خدماتی را که ارائه می‌دهد، می‌تواند به بخش خصوصی واگذار کند.

معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در راستای مشارکت بخش خصوصی و واگذاری بسیاری از امور دولت به مردم خصوصاً کارآفرینان، جویندگان کار و جوانان، تاکنون از 500 نوع خدمات تنها 48 درصد آن در این استان واگذار شده که این مقدار ناچیز است.

لرستانی تصریح کرد: دولت، جوانان و بخش خصوصی را باور دارد و جوانان خود نیز بر این باور هستند که می‌توانند در امور مملکت، توسعه، رشد و بالندگی همه جانبه مشارکت داشته باشند، از این رو دستگاه‌ها نباید در این ارتباط از خود مقاومت نشان دهند.

وی با بیان این‌که دولت شعار خدمات‌رسانی سر داده است و خدمات‌رسانی با نگاه عادلانه در جامعه اسلامی مد نظر است، افزود: باید خدمت را به پیشگاه مردم ببریم و برای خدمات‌رسانی باید همه ظرفیت‌ها و امکانات و منابع و نیروها را به کار گرفت.

لرستانی یادآور شد: دولت در مجموع، نیروی انسانی بیش از آن چه که مورد نیاز است در خود دارد و به علت عدم توزیع درست و منطقی در برخی از مناطق کمبود نیرو و در پاره‌ای دیگر مازاد نیرو وجود دارد.

وی تأکید کرد: باید فرهنگ‌سازی کرد که نگاه جامعه به اشتغال در تولید و مشارکت در بخش غیر دولتی باشد.

انتهای پیام/82007/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول