اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و کشوری

همایش گرامیداشت بازنشستگان صنعت آب و برق کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و کشوری شانزدهمین همایش گرامیداشت بازنشستگان صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

همایش گرامیداشت بازنشستگان صنعت آب و برق کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شانزدهمین همایش گرامیداشت بازنشستگان صنعت آب و برق کشور ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر هتل گلستان امام رضا (ع) مشهد با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات آنها و پاسخگویی به سئوالات این قشر از جامعه برگزار شد.

در این همایش یک روزه بیش از 170 نفر از برگزیدگان بازنشسته از خدمت وزارت نیرو شرکت کردند و محمد طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌رضوی، علی دانش‌منفرد رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق کشور، علی ذبیحی قائم مقام وزیر نیرو، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نصرالله پژمانفر رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی به سخنرانی پرداختند.

این همایش برای نخستین بار در استان خراسان‌رضوی و در شهر مشهد مقدس و در جوار بارگاه مطهر رضوی برگزار شده است که مسئولیت برگزاری آن بر عهده شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌رضوی است.

محمد طاهری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی اظهار کرد: در آبان ماه امسال در جلسات انسجام بخشی شرکت‌های آب و فاضلاب خراسان‌رضوی برگزاری این همایش مطرح شد.

وی تصریح کرد: در همان جلسات با اظهار خرسندی و موافقت مدیران تصمیم گرفته شد که همایش را شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی برگزار کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی با اشاره به زحماتی که تمامی دست‌اندرکاران برای برگزاری شانزدهمین همایش بازنشستگان صنعت آب و برق کشور کشیده‌اند خاطر نشان کرد: باید از رضا صبوری مشاور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی در امور بازنشستگان تقدیر ویژه‌ای به عمل آورد.

طاهری ادامه داد: همچنین باید از تمامی مقامات و مسئولان مجلس و وزارتخانه که در این همایش شرکت کرده‌اند تجلیل کرد که با بیانات گرم خود سبب انبساط خاطر و آرامش خیال بازنشستگان کشور می‌شوند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری به مناسبت زحمات بی‌شائبه رضا صبوری به وی توسط مهمانان و سخنران این جلسه اهدا شد.

انتهای پیام/70010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول