اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای کانون سالمندان محلات

همایش تقدیر از دبیران کانون‌های سالمندان محلات برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تقدیر از دبیران کانون‌های سالمندان 22 محله با حضور مسئولان و اعضای کانون سالمندان محلات برگزار شد.

همایش تقدیر از دبیران کانون‌های سالمندان محلات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش همایش تقدیر از 22 دبیر کانون‌های سالمندان محلات منطقه 20 با حضور مسئولین و اعضای کانون سالمندان محلات در سرای محله شهید غیوری برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنان تقدیر شد.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این‌که 22 کانون سالمند با دو هزار و 300 نفر عضو در منطقه 20 فعال هستند، افزود: به منظور ارتقای آگاهی و خدمات‌رسانی به اعضای این کانون در طول سال‌جاری برنامه‌های مختلف آموزشی و گردشگری از جمله کارگاه‌های آموزشی دیابت، بیماری‌های دوران سالمندی، تغذیه دوران سالمندی، اردوهای تفریحی، زیارتی و معاینه رایگان پزشک و تست رایگان قند و فشار خون در سطح محلات برگزار شده است.

جواد کریمی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از اعضای کانون پزشکان منطقه 20 اظهار داشت: در مراسمی که با حضور رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران، حبیب‌الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی و حجت‌الاسلام محمد معبودی قائم مقام معاونت فرهنگی ـ اجتماعی و تعدادی از کارشناسان سلامت محلات برگزار شد از 30 نفر از اعضای فعال کانون پزشکان تقدیر به‌عمل آمد.

وی ادامه داد: در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پزشکان فعال محلات و دبیر کانون پزشکان تقدیر شد و در حاشیه این مراسم دکتر گلمکانی از مرکز ری‌شناسی و آثار و صنایع‌دستی به نمایش گذاشته شده بازدید کرد.

کریمی با اشاره به ویژه برنامه‌های حوزه سلامت در سال‌جاری افزود: مراسم تقدیر از دبیران 22 کانون پیشگیری از چاقی از برنامه‌های آینده اداره سلامت منطقه 20 است.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از چاقی، تغذیه سالم و رژیم درمانی و ورزش، ویزیت رایگان، مشاوره تغذیه و روانشناسی را از برنامه‌های برگزار شده برای اعضای کانون پیشگیری از چاقی عنوان کرد.

انتهای پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول