اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس مطرح کرد

تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت حافظ و سعدی در شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: سازوکار تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت حافظ و سعدی باید در استان فارس فراهم شود.

تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت حافظ و سعدی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگداشت سعدی در سال 92، با بیان این که رئیس جمهوری از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت روز بزرگداشت سعدی در سال 91 راضی بود، اظهار داشت: احمدی نژاد تاکید دارد با توجه به ابعاد شخصیت سعدی، بزرگداشت وی به صورت بین‌المللی برگزار شود.

وی با تاکید بر این که سازوکار تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت حافظ و سعدی باید در استان فارس فراهم شود، افزود: تمام اقدامات لازم برای برگزاری همایش بزرگداشت سعدی در سطح بین‌المللی باید صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که مراسم بزرگداشت سعدی در سال 91 به صورت متفاوت و برجسته‌ای برای نخستین بار با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: مراسم بزرگداشت سعدی در سال 92 باید به لحاظ محتوایی غنای ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار فارس خواستار برنامه‌ریزی برای حضور ادیبان برجسته دنیا و سفرا و وزرای فرهنگ کشورهای فارسی زبان در این مراسم شد و اظهار امیدواری کرد که کیفیت برگزاری این مراسم نظر مثبت رئیس جمهور و جامعه ادبی کشور را تامین کند.

صادق عابدین با تاکید بر استفاده موثر از نظریات جامعه فرهنگی و ادبی استان فارس برای برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت سعدی در سال 92، افزود: چاپ مقالات علمی این همایش می‌تواند تاثیر قابل توجهی در ارتقای کیفیت آن داشته باشد.

انتهای پیام/2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول