اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 4 ماه آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از مجتمع توان‌بخشی شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس از بهره‌برداری مجتمع توان‌بخشی شیراز حداکثر تا چهار ماه آینده خبر داد.

بهره‌برداری از مجتمع توان‌بخشی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در بازدید از مجتمع توان‌بخشی شیراز با استاندارد خواندن مشخصات این پروژه اظهار کرد: لازم است که تا زمان بهره‌برداری از این پروژه کنترل‌های بیشتری توسط ناظران صورت پذیرد و کیفیت مانند گذشته در اولویت کار باشد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: به دلیل اینکه بخشی از جامعه معلولان کشورمان را جانبازان هشت سال دفاع مقدس تشکیل می‌دهند، باید برحسب وظیفه نهایت دقت را در این پروژه لحاظ کنیم تا کاری در خور شأن آنان تحویل داده شود.

عشایری ادامه داد: انتظار داریم کار با نهایت کیفیت به اتمام برسد به همین دلیل این پروژه را در پروژه‌های مهر ماندگار تعریف کردیم که امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه و در نهایت اوایل خرداد‌ماه سال آینده بتوانیم این مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: در استان فارس 13 پروژه حوزه وزارت راه و شهرسازی جزو پروژه‌های مهر ماندگار تعریف شده که نخستین پروژه مهر ماندگار کشور نیز بیمارستان فراشبند بود که توسط مسئولان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این جزو افتخارات راه و شهرسازی فارس است.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول