اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی استان‌های کشور:

جبهه مشورت ایران از چمران در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به تشکیل جبهه مشورت ایران اسلامی، گفت: 1+75 شعار جبهه مشورت ایران اسلامی برای حمایت از کاندیداتوری مهدی چمران در انتخابات ریاست جمهوری است.

جبهه مشورت ایران از چمران در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند

نرگس کمالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به تشکیل جبهه مشورت ایران اسلامی اظهار داشت: جمعی از حامیان اندیشه انقلاب اسلامی و رهروان تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل جبهه مشورت ایران اسلامی کرده‌اند.

وی با تأکید بر بسط شور و مشورت در کشور و اهمیت آن در آموزه‌های قرآنی و دینی عنوان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که نزدیک به 120 هزار نفر را شامل می‌شوند، علاقه‌مند به استفاده از ظرفیت‌های شورا برای دستیابی به اهداف نظام اسلامی هستند.

عضو شورای عالی استان‌های کشور به فعالیت جبهه مشورت ایران اسلامی برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: جبهه مشورت ایران اسلامی برای حمایت از مهدی چمران در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با شعار 1+75 و به معنی 75 میلیون جمعیت ایران و مهدی چمران وارد عرصه شده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه به سابقه انقلابی و دفاع مقدس چمران اشاره کرد و گفت: شوراهای مختلف شهرها و روستاها برای حضور چمران در عرصه انتخابات تقاضای حضور کردند که هنوز پاسخ قطعی ایشان دریافت نشده است.

کمالی، حضور 10 ساله مهدی چمران در مسئولیت ارشد شورای عالی استان‌ها را از دلایل آشنایی وی با مسائل کشور توصیف کرد.

انتهای پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول