اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار ارومیه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار ارومیه رسماً و با حضور مسئولان کشوری به زودی افتتاح می‌شود.

برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار ارومیه افتتاح می‌شود

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به وجود 19 شهرک صنعتی در استان، اظهار داشت: سه شهرک صنعتی جدید در شهرهای ماکو 2، شوط و پلدشت از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و هم‌اکنون در حال احداث است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شوط در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: شهرک‌های صنعتی ماکو 2 و پلدشت در مرحله دریافت زمین قرار دارند.

موسوی با اشاره به 10 ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی، تصریح کرد: از این نواحی ناحیه صنعتی ایواوغلی در سه راه ایواوغلی از موقعیت استراتژیک برخوردار است و در اولین فرصت آماده بهره‌برداری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به طولانی شدن مراحل احداث برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار در شهرک فن‌آوری الکترونیک ارومیه، ابراز داشت: این شهرک در سال 78 مکان‌یابی شد و دو سال بعد توسط هیئت وزیران مصوب شده است که نام این شهرک در سال 85 به نام شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی تغییر یافت و اینک پس از 9 سال با عنوان برج خدمات فن‌آوری و کسب‌وکار آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از کارهای عملیاتی شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در دولت دهم و به ویژه دو سال اخیر انجام شده است و به زودی افتتاح رسمی برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار با حضور مسئولان کشوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/61010/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول